Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ta med tjejen när du kitar!
-
Ta med tjejen när du kitar!
Publicerad av bohn2fly på 28 juni, 2004 vid 11:14fifi svarade 20 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
är det inte lättare att ta henne framifrån, finns mer för henne att hålla i,?
-
är det inte lättare att ta henne framifrån, finns mer för henne att hålla i,?
-
det är juh jävligt enkelt om man som han på bilden är STOR som en björn och har en liten späd flicka (som på bilden) som flickvän ?
tacka vet jag singelliv
-
Svar till:
det är juh jävligt enkelt om man som han på bilden är STOR som en björn och har en liten späd flicka (som på bilden) som flickvän ?
tacka vet jag singelliv
[/ QUOTE ]
Hehe, tänk på det när du skaffar tjej då…
-
När får vi träffa din “hemliga flickvän” Peter? Lite sent men, glad midsommar på er alla kitare
-
Jag har ingen hemlig flickvän, nu försöker du allt skjuta över “hemliga flickväns”-grejen på mig…
Fick du nått åkt på öland förresten ?
Lite tidigt kanske, men God Jul och Gott nytt år
/peter
-
Själv brukar jag parkera tanten på säkert avstånd med lite garn och ett par stickor…
Om inte så går det utmärkt att ta med en grill och lite potatis.
Håll dom sysselsatta om dom nu inte vill kita!
-
Jag försöker med alla medel få tjejen att förstå att en kite är det bästa vindskydd man kan ha på en strand och att hon borde köpa en. En kite är ju något alla människor borde ha en i sin ägo, helst en 7,5:a då denna storlek saknas i min uppsättning……………
-
Jodå, det blev en hel del åkt men inte mkt på midsommarafton Det blåste pung o byigt som fan. Vindsurfarna hade nog julafton
-
jag såg ett bra exempel på det igår nere i skanör.. då va det nån grabb som hade sin kärring på ryggen när han kiteade
Logga in för att svara.