Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ta med tjejen när du kitar!

• skejtar_henke

Medlem
    28 juni, 2004 vid 11:25

Som ett plåster. Om du ska kita ska jag med…

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2004 vid 11:38

är det inte lättare att ta henne framifrån, finns mer för henne att hålla i,?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juni, 2004 vid 11:38

är det inte lättare att ta henne framifrån, finns mer för henne att hålla i,?

• niklas82

Medlem
    28 juni, 2004 vid 11:55

det är juh jävligt enkelt om man som han på bilden är STOR som en björn och har en liten späd flicka (som på bilden) som flickvän ?

tacka vet jag singelliv

• bohn2fly

Medlem
    28 juni, 2004 vid 12:12

Svar till:

det är juh jävligt enkelt om man som han på bilden är STOR som en björn och har en liten späd flicka (som på bilden) som flickvän ?

tacka vet jag singelliv

[/ QUOTE ]

Hehe, tänk på det när du skaffar tjej då… tongue.gif

• guran

Medlem
    28 juni, 2004 vid 13:06

När får vi träffa din “hemliga flickvän” Peter? Lite sent men, glad midsommar på er alla kitare laugh.gif

• bohn2fly

Medlem
    28 juni, 2004 vid 13:17

Jag har ingen hemlig flickvän, nu försöker du allt skjuta över “hemliga flickväns”-grejen på mig… smirk.gif

Fick du nått åkt på öland förresten ?

Lite tidigt kanske, men God Jul och Gott nytt år laugh.gif

/peter

• mrmille

Medlem
    28 juni, 2004 vid 20:02

Själv brukar jag parkera tanten på säkert avstånd med lite garn och ett par stickor…

Om inte så går det utmärkt att ta med en grill och lite potatis.

Håll dom sysselsatta om dom nu inte vill kita!

• bohm

Medlem
    28 juni, 2004 vid 21:23

Jag försöker med alla medel få tjejen att förstå att en kite är det bästa vindskydd man kan ha på en strand och att hon borde köpa en. En kite är ju något alla människor borde ha en i sin ägo, helst en 7,5:a då denna storlek saknas i min uppsättning…………… grin.gif

• guran

Medlem
    29 juni, 2004 vid 11:14

Jodå, det blev en hel del åkt men inte mkt på midsommarafton frown.gif Det blåste pung o byigt som fan. Vindsurfarna hade nog julafton wink.gif

• zoolander

Medlem
    29 juni, 2004 vid 11:28

jag såg ett bra exempel på det igår nere i skanör.. då va det nån grabb som hade sin kärring på ryggen när han kiteade

• fifi

Medlem
    29 juni, 2004 vid 11:43

Hahaha ja det var grymmt….men kul

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ta med tjejen när du kitar!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.