Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Ta mej till nån strand (i skåne) med vågor

• Ta mej till nån strand (i skåne) med vågor

Publicerad av francis på 2 oktober, 2008 vid 21:01

Hej!

Jag är en brasse som bott i Sverige ett tag och fick min bräda hitskickad från Portugal (anlände igår). Jag är sugen på att surfa nånstans i Skåne i helgen. Nån med bil som hade tänkt samma sak som man kan lifta med? Hör av er!!!!!!! Jag bor i malmö.

email: francis.maciel.costa@hotmail.com

hej då

soulsurfer svarade 15 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • vzone518

Medlem
    11 juli, 2009 vid 03:47

BUMP,BUMP,BUMP,BUMP,BUMP,BUMP___________________________________gaia gold storemy hair starCheap Lotro Gold

• soulsurfer

Medlem
    14 juli, 2009 vid 20:16

MAn får väl lyssna på låten, den svenska visan.

Tag mig till havet och gör mig till kung, kung över ……………………………………………………………..
    //soulsurfer

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA