Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ta sig till stranden i halmstad?

• honk

Medlem
    9 juni, 2004 vid 09:26

Japps.. det kan man smile.gif (ivf vad jag kommer ihåg)

Man kan oxå cykla.. bara ta brädan på pakethållaren och draken på ryggen smile.gif

• wretan

Medlem
    9 juni, 2004 vid 09:46

jorå, bussarna går varje ½timme

• _alexander

Medlem
    9 juni, 2004 vid 10:42

ett tips bara, tylösand har alltid konstig och byig vind pga tylön när det väl blåser, testa mer åt frösakull hållet eller stränderna nära city och det går att cykla överallt eller ta buss
    Värlkommen till halmstad världens bästa stad smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    10 juni, 2004 vid 10:42

fan vad nice!! tack för tipsen! vi är tre pers som kommer i slutet av sommaren. vi ska plugga där i ett år så det lär bli att kita en hel del. man kan väl nästan köra på vattnet året om där va? själv kitar jag en hel del på isarna i norr på vintern annars.

• wretan

Medlem
    10 juni, 2004 vid 14:16

Yo!
    Vad ska du/ni läsa?

• anonym-anvandare

Medlem
    13 juni, 2004 vid 19:59

vi läser på militärhögskolan. vi har läst första året i östersund och nu andra året i halmstad. jag tror det blir roligare i halmstad =) vintern är väl dock tråkig men mer tid på vattnet iaf!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ta sig till stranden i halmstad?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.