Senaste nytt Forums Vågsurfing TaBilenTillIsland | Surfblogg och livet i Costa Ri

• TaBilenTillIsland | Surfblogg och livet i Costa Ri

Publicerad av gerborn på 13 september, 2012 vid 19:00

Ja, som rubriken lyder har jag alltså dragit igång en Surfblogg, som också kommer handla om mitt liv då jag på onsdag förmiddag flyttar till Costa Rica.

Ta gärna en titt på sidan, har försökt att hålla uppdaterandet lite i lä nu innan jag väl är framme men, anmäl gärna eran mail så får ni påminnelse så fort det händer grejor.

“Gilla” TaBilenTillIsland på facebook så får ni en liten extra dimension av “resan”

Nöjer mig med den presentationen så länge, fråga på om ni undrar något!

http://www.TaBilenTillIsland.com

gerborn svarade 12 år, 2 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing TaBilenTillIsland | Surfblogg och livet i Costa Ri

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.