Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tablas Army Series
-
Tablas Army Series
Publicerad av chrille på 27 juni, 2006 vid 22:21Nya brädor på gång ut från Tablasfabriken i Malmö.
Army graphics, ny top sheet med ”leather structure” och som dessutom är 100% UV-beständig.
Nya CNC-shapade träkärnor på gång med bra flex och nästintill oförstörbar konstruktion.
Ny pressteknik med prepreg och värme/tryckluftspressning = grym hållbarhet och låg vikt.Lite bilder på de senaste:
annas svarade 18 år, 8 månader sedan 14 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Gôtt Chrille! Men hahaha va fan e det för sandaler?!? Nu börjar du leva upp till ditt tyskklingande släktnamn! Cya i sommar!
-
Melker wrote:O vem har den första???
Var det du som fick den?? Jag vill osså…
-
Ja, Anna där ser du hur han prioriterar din sambo. Män före kvinnor så som det ska vara i vårt underbara mansvälde SVERIGE.
-
Chrille wrote:top sheet med ”leather structure” Ooh, så ballt… pimp my board lixom…
-
Körde min wakestyle 06 i morse för första gången, fan va bra kantgrepp!
Blev inte så mycket hopp men landningarna var mjuka som aldrig förr 🙂Sandlarna var riktigt smid!
-
Melker wrote:Ja, Anna där ser du hur han prioriterar din sambo. Män före kvinnor så som det ska vara i vårt underbara mansvälde SVERIGE.
ja, speglar väl samhället om inte annat…
😀 -
hej fialotta! Ja, det ska jag nog om det blir lite bris på eftermiddan. Vi kan ringas vid lunch
Logga in för att svara.