Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tablas fenor??

• nic

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 07:59
    snygging wrote:
    har en 05 tablas bräda med 47mm Tarifa fenor, grymma men nu har jag tappat en. Var köper man enklast nya bor i gbg??

http://www.fahlensurf.se t.ex.

Ska oxå beställa fenor för de där röda buttrixfenorna man fick till tablasen var fan inga g10. Första gick sönder när jag skruva i skruven andra gick igår i 2 delar på längden.

nic

• snygging

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 08:31
    nic wrote:
    snygging wrote:
    har en 05 tablas bräda med 47mm Tarifa fenor, grymma men nu har jag tappat en. Var köper man enklast nya bor i gbg??

Ska oxå beställa fenor för de där röda buttrixfenorna man fick till tablasen var fan inga g10. Första gick sönder när jag skruva i skruven andra gick igår i 2 delar på längden.

nic
    Gött gött tänkte nästan detskall ringa honom!
    Mina fenor från 05 var natur färgad och har hållt bra, har kört på stenar

• nic

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 09:26
    snygging wrote:
    nic wrote:
    snygging wrote:

nic
    Gött gött tänkte nästan detskall ringa honom!
    Mina fenor från 05 var natur färgad och har hållt bra, har kört på stenar

Ja, jag har fått plocka da real stuff från mina egna custombrädor för att ersätta de där låtsasfenorna i papier mache.

nic

• pixo

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 14:40

Jag har skruvat av fenorna från min tablas, tycker det är skönast utan, men den som vill ha kan få köpa dem 🙂

• annas

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 20:15

om inte fahlen har så kan jag skicka upp fenor från Skåne. Har 40 resp 47 mm

• skotten

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 00:20

hi anna, I need one of those from you again + bolts…plus a hug from Chrille, I miss him.. 🙁

• snygging

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 06:15
    AnnaS wrote:
    Gött, jag hör av mig efter fahlen!
    Vad rekommenderar du på 129 brädan, vilken storlek kör ni? förlorar man höjdegenskaper med 40 eller blir det bara enklare vid blind och surface handlepass.
  • svinet

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 18:12
    snygging wrote:
    AnnaS wrote:
    Gött, jag hör av mig efter fahlen!
    Vad rekommenderar du på 129 brädan, vilken storlek kör ni? förlorar man höjdegenskaper med 40 eller blir det bara enklare vid blind och surface handlepass.
    ey kolla på mina tfc pierre.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tablas fenor??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.