Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tablas sätter ny standard…
-
allt från typ ett kg med allt på och upp till hur mycket du vill ; ) Det är ju det som är tjusningen med custom! så välj själv…
min 130 väger 1,9 utan stroppar tror jag det va…
//Pan
-
Vad tror ni om plankorna från Ocean Rodeo, då?
Från deras egen hemsida:Core: The finest Canadian lumber!
Det låter ju skitbra!
/Rasmus
-
det ska ju halla skitbra men det ar valdig flexigt! dom anvander ju det i master pa segelbatar och sa!
-
Va fan ZOO trä…… !
kör du med utländskt tangentbord eller OP system? UDS Rockar fett du måste prova.
-
Svar till:
allt från typ ett kg med allt på och upp till hur mycket du vill ; ) Det är ju det som är tjusningen med custom! så välj själv…
min 130 väger 1,9 utan stroppar tror jag det va…
//Pan
[/ QUOTE ]
Va? Vad är det för vits med att brädan väger mer än nödvändigt?
-
Visst! Det kan nog vara en bra bräda, jag bara tycker det låter så jävla tungt. Dessutom är det väl inte särskilt informativt att berätta att kärnan är av kanadensiskt trä. Jag kan inget om kanadas flora, men nog måste de ha mer än en sorts träd?
/Rasmus
-
Kanske förutsatte han att alla är gamla skateare!
Kanadensisk lönn är vad 95 % av alla skateboards är gjorda av.
-
Va faen Chrille? Jag vill ha en kopia pa M2. Fixar du det? Kom ner hit med den. Gott. Assa vill jag inte betala nat. Den dar Pan har ar alldeles for smal for min smak. Ju down wit P O P?
-
först och främst va fan e en M2? och sen klipp dig och skaffa ett jobb ; )
Du får välja antigen surfers eller Tablas ?????
//Pan
-
Gott att mutanterna funker bra! Har provat av min nya 117×34, ocksa med formica, vikt 1,7kg, nu i Brasilien. Latt den basta bradan jag nagonsin kort pa. Snabb, enormt bett, grymt pop och lagom latt och framfor allt hallbar som fan. Kommer nog att bygga nagra sana nasta ar.
Kor for ovrigt pa ett stalle som ar som La Boca fast 10 ganger storre. Helt platt vatten inne i lagunen och sjyssta vagor utanfor. 28 grader i vattnet och solen steker…
Bra traningsstalle infor PKRA den 26:e.Ha det gott!
Chrille -
Va ska mán säga USCHHHH (va avensjuk jag blir ; )
Lite folk som har provat din 125;a kärlek vid första planing! så du kan nog väta dig en och annan beställning när du kommer hem…
//Pan
Logga in för att svara.