Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tablas Technology
-
Tablas Technology
Publicerad av chrille på 7 juli, 2011 vid 15:40Lite info om vad som finns inuti och hur det funkar.
Check it out: http://www.tablas.se/technologySurfbrädorna på ingång i slutet av sommaren. Feta grejor!
/Chrille
southsurf svarade 13 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Supernöjd med min Evil Twin 136! Testade den med wakebindningar igår och den blev ännu mer wicked!
-
Tre goa turer på Österlen med min 136a i förra veckan, riktigt riktigt nöjd med inköpet! Thanks southsurf.se!!
-
Kör också Evil Twin 136. Bara att lyffta på hatten, där har du fan lyckats
-
Bara att höra av sig till oss på southsurf.se om man vill få sig en demo på Evil Twinen:wink:!
-
Kitestoked.se är återförsäljare i Göteborg, så vi ordnar gärna en demo i dessa trakter.
-
Stort tack Magnus (South Surf) för demo av Evil Twin!
Brädan levererad i Lundåkra i tisdags, fick behålla den för att testa runt om i Skåne hela veckan, lämnades tillbaks igår i Skanör – helt plötsligt insåg jag värdet av att ha en lokal handlare!
Och cred till Chrille för en grym bräda
-
Lewold;663281 wrote:Stort tack Magnus (South Surf) för demo av Evil Twin!
Brädan levererad i Lundåkra i tisdags, fick behålla den för att testa runt om i Skåne hela veckan, lämnades tillbaks igår i Skanör – helt plötsligt insåg jag värdet av att ha en lokal handlare!
Och cred till Chrille för en grym bräda
Kul att du gillade brädan och att ni hann komma ner till Skanörstranden en stund igår!
Logga in för att svara.