Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tablas
-
Svar till:
Finns det något annat allternativ?
[/ QUOTE ]
“august” gör fina brädor annars!
vet inte om han/dom? gör för den stora massan dock? -
Det är ju bara att gratulera dig jag fick ett pris på 6800:- eller 6900:- i sommras så jag kan ju bara relatera till vad jag skulle betala. Men får du den för 6000.- så är det ju bara att gratulera.
-
Svar till:
Det är ju bara att gratulera dig jag fick ett pris på 6800:- eller 6900:- i sommras så jag kan ju bara relatera till vad jag skulle betala. Men får du den för 6000.- så är det ju bara att gratulera.
[/ QUOTE ]
Jag ska försöka hamna bra till i pris…
5000:- för dom med “nomex”
och dom andra billigare.Kommer med mer info runt/efter jul(Körigt nu…)
-
Custom är ju lite speciellt olika förutsättningar storlekar material kompisar inte kompisar säkert många faktorer men grymt bra verkar dom oavsätt vilket.
-
Tablas äger..fiinfina brädor, speciellt om man råkar få en fetdeal med mikeTK så man får en o-gjord tablas där man bestämmer mått o färg (eller vad du vill) för 4500, all incluusive ..mjeeehehehhee!!! sug på den ni.
August bräds är feta dom me!
-
deal på tablas av mickeTK??.. säkert att du iten fått fel för dej och får en knife bräda istället
-
men som vi alla minns så vann micke tk en bräda som han sålde!
-
prajs! zoolanderman har rätt. Mike vann juv brädan som inte va gjord än(så jag fick bestämma mått o färg mm)..
så sålde han den för 3500 utan stroppar o skit te mig, så fick ja tillbehören av Chrille för en lax..så ja e nöjd
Logga in för att svara.