Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tabou freestyle 110: Testad

• feg

Medlem
    29 september, 2005 vid 14:11

Dylika lister på motorbåtar kallas “egoistlist” av segelbåtsägare efter som den i bästa fall skyddar den egna båten på bekostnad av den andra.
    /feg

• fjant

Medlem
    29 september, 2005 vid 18:31

Ahh, jag fattar! cool.gif

Byta bräda? Nej jag gillar min Skate, så den får hänga med ett tag! Värre e det för brorsan som “ärvt” min gamla Skate, den e riktigt sliten! blush.gif

/Fjant

• philippos

Medlem
    30 september, 2005 vid 11:39

Aaah bra skit. Så länge man är nöjd med utrustningen så finns det ingen anledning att byta. Ses vi i Fituna imorrn lr?

42.jpg

• fjant

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 05:43

Jo, blir nog fituna för vår del.

/Fjant

• ola_p

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 14:08

På vågbrädor så är ju justeringsmöjligheten synnerligen intressant, att flytta fenan 2 cm på min goya wave 66 gör iaf en helt fantastiskt stor skillnad…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tabou freestyle 110: Testad

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.