Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tack!
-
Tack!
Publicerad av oscarb på 16 september, 2006 vid 19:23Tack till alla ni som hjälpte till vid parkvägen idag. Landade på grunt vatten efter ett högt hopp och spräckte hälen. Röntgen visade att inga ben hade gått sönder som tur var. Jag fruktade att jag hade gjort en ”Eddie” men detta ska va läkt om 2 veckor i bästa fall! Varnar dock för att hoppa på grunt vatten även om det är där det är plattast…
Tack än en gång till er som packade ihop mina grejor och gjorde mig sällskap!
skotten svarade 18 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
På tal om säkerhet så köpte jag mig en hjälm, fattar inte när man lägger så mycket stålar på sin gear så kan man ju lika gärna lägga 500 pix på en hjälm, kör dessutom med flytväst med impact skydd som funkar jäkligt bra då man landar på grunt vatten, tycker dessutom det är snyggt med hjälm se mina tidigare inlägg för foto =0).
Kom igen nu alla kajtare så sätter vi en ny fluga till världen!!!
Mvh Henke stänk!
-
ja hjälm är najs, får ta och fixa en, någon som har länk till (snygga)hjälmtillverkare ?
-
vänta, jag ska bara anställa några blondiner på min hjälfabrik 😉
Kunde inte låta bli, sorry gubbar
//Joel -
edorf wrote:ja hjälm är najs, får ta och fixa en, någon som har länk till (snygga)hjälmtillverkare ?
Hej igen-Jobe är ett märke samt Pro-tec, finns på alla välsorterade kite o surf shoppar!
Mvh Henke Stänk
-
Riddarsporre wrote:var bara tvungen att ladda opp lite bilder på hjälmen…
kan du inte dra på flytvästen med impact skydd på hunden oxå 😀 … hheeehee
-
oscarb wrote:Tack till alla ni som hjälpte till vid parkvägen idag. Landade på grunt vatten efter ett högt hopp och spräckte hälen. Röntgen visade att inga ben hade gått sönder som tur var. Jag fruktade att jag hade gjort en ”Eddie” men detta ska va läkt om 2 veckor i bästa fall! Varnar dock för att hoppa på grunt vatten även om det är där det är plattast…
ät mer gröt så blir det bättre
-
Riddarsporre wrote:var bara tvungen att ladda opp lite bilder på hjälmen…
du får ta och raka dig! du e väldigt lik en hund med så mycket hår i ansiktet…
bra hjälm annars, har en likadan hjälm själv.
använder den när jag kör på farliga spots och själv, borde kanske alltid köra med den… -
walle wrote:Riddarsporre wrote:var bara tvungen att ladda opp lite bilder på hjälmen…
du får ta och raka dig! du e väldigt lik en hund med så mycket hår i ansiktet…
bra hjälm annars, har en likadan hjälm själv.
använder den när jag kör på farliga spots och själv, borde kanske alltid köra med den…Eller varför inte, ha den alltid på sig..man får vara rädd om det lilla som e left eller var det right.. =0)
-
oscarb wrote:Tack till alla ni som hjälpte till vid parkvägen idag. Landade på grunt vatten efter ett högt hopp och spräckte hälen. Röntgen visade att inga ben hade gått sönder som tur var. Jag fruktade att jag hade gjort en ”Eddie” men detta ska va läkt om 2 veckor i bästa fall! Varnar dock för att hoppa på grunt vatten även om det är där det är plattast…
fan va tråkigt för dig.. krya på dig!
-
Ja fan tråkigt att höra, men kul att det läks snabbt. See you out there soon! -
Oj aj…
Fan vad skumt när vi nyss pratade om det.
Krya på dig!! -
Nu har svullnaden lagt sig lite…
Fördelen är att man får frukost på sängen, nackdelen att bästa kitemånaden försvinner.Eddie: i luften på väg ner tänkte jag på dig (eller snarare din fot),
sjukt läskigt när man hinner tänka att detta kommer att gå illa! -
ahh you have cool crutches!!
Hope you get well soon man!
Logga in för att svara.