• skejtar_henke

Medlem
    26 juli, 2004 vid 22:08

Svar till:

He He 500! Ja det var gamla goda tider det! wink.gif

[/ QUOTE ]
    Patrik du är för gooo. förstår inte hur du orkar skiva så många inlägg. Fast det är sant. Har ju inte träffat så många som pratar mer än dig… Jag ligger ju långt efter dig. Får börja skriva lite flr inlägg. Hoppas det blir surf imorgon.

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2004 vid 22:47

Tja va faen när du har fyra ungar och fru så fattar du bättre varför jag surfar mer på Steffo än på vattnet! wink.gif

• rambo_johnson

Medlem
    26 juli, 2004 vid 23:42

haha men ja då? har fan gått om dig nu P-kol, får skylel på vindtorka o natt arbete

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 00:11

Tja men va faen du kör ju som jag vill kunna köra så du har det allt litta bättre i allafall Cabarete och Syd Afrika inte illa är det så varje vinter? wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.