• Tack Peter

Publicerad av paddy på 22 maj, 2000 vid 15:56

…för en alldeles utomordentligt bra tävling och runt-om-arrangemang. Vi hade superkul allihop och kommer gärna tillbaka nästa år. Ett stort tack riktas också till alla dina medhjälpare. Sparka gång i Marcus så att han kan uppdatera sin hemsida. Annars kan ju de som inte kom se hur kul vi hade…

Vi ses

Paddy

Surfers Workshop Malmö

mackan svarade 24 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • mackan

Medlem
    22 maj, 2000 vid 18:50

Tjena Paddy! Markus vid pennan här. Så du tycker jag ska ta tag i hemside projektetet? Ett rakt svar på den frågan är faktiskt att jag inte giter göra det. Inte för tillfället i alla fall. Hinner inte med det. Har lite kvar och plugga. Dessutom ska det ju komma vind imorgon. Sideshore i Abbekås. Jodå. Jag måste ju träna så jag kan vara med i nästa års tävling eller vad säger du? Kanske kan fixa hemsidan om några veckor.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.