-
Tack Surfers för arrangemanget i helgen; SUP-race etc ! :)
Jag skulle vilja tacka Surfers i Varberg för den lilla tävlingen och tillfället att få testa SUP i Apelviken i lördas.
Apelviken och Varberg lockar mer och mer 🙂
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tack Surfers för arrangemanget i helgen; SUP-race etc ! :)
Jag skulle vilja tacka Surfers i Varberg för den lilla tävlingen och tillfället att få testa SUP i Apelviken i lördas.
Apelviken och Varberg lockar mer och mer 🙂
Jag passar också på att tacka. Det var väldigt roligt. Jag tog lite bilder från dagen, ligger på http://www.kulingvarning.nu
Dude springer i mål.
@svennebanan 483028 wrote:
Med en Kona 10.5. Seglas det på sådant i Apelviken?
Nä… Men paddla på dem går tydligen 🙂
@S.. 483121 wrote:
Nä… Men paddla på dem går tydligen 🙂
Ja vi får väl se om nån vågar komma ut som Kona vågseglare i Varberg;-. Dude ligger ju rätt risigt till fast han är ju Ståckhålmare och har bevisligen bara paddlat.
Jag tittar iaf förbi på fredag-lördag, men hoppas på att köra mindre alternativ.
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tack Surfers för arrangemanget i helgen; SUP-race etc ! :)
You must be logged in to create new discussions.