Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tack Surfers för arrangemanget i helgen; SUP-race etc ! :)

• Tack Surfers för arrangemanget i helgen; SUP-race etc ! :)

Publicerad av dude på 16 juli, 2008 vid 07:33

Jag skulle vilja tacka Surfers i Varberg för den lilla tävlingen och tillfället att få testa SUP i Apelviken i lördas.

Apelviken och Varberg lockar mer och mer 🙂

svennebanan svarade 16 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • gurra1978

Medlem
    16 juli, 2008 vid 08:02

Jag passar också på att tacka. Det var väldigt roligt. Jag tog lite bilder från dagen, ligger på http://www.kulingvarning.nu

Dude springer i mål.
    p7120418.jpg

• svennebanan

Medlem
    16 juli, 2008 vid 08:20

@gurra1978 483017 wrote:

Dude springer i mål.

Med en Kona 10.5. Seglas det på sådant i Apelviken?

• s

Medlem
    16 juli, 2008 vid 13:36

@svennebanan 483028 wrote:

Med en Kona 10.5. Seglas det på sådant i Apelviken?

Nä… Men paddla på dem går tydligen 🙂

• svennebanan

Medlem
    16 juli, 2008 vid 15:33

@S.. 483121 wrote:

Nä… Men paddla på dem går tydligen 🙂

Ja vi får väl se om nån vågar komma ut som Kona vågseglare i Varberg;-. Dude ligger ju rätt risigt till fast han är ju Ståckhålmare och har bevisligen bara paddlat.

Jag tittar iaf förbi på fredag-lördag, men hoppas på att köra mindre alternativ.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tack Surfers för arrangemanget i helgen; SUP-race etc ! :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.