Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tacka västkusten!

• svenne

Medlem
    11 april, 2011 vid 19:04
    Jesper B;652111 wrote:
    Stämmer. Blev precis så slidig och loose som jag ville ha den. Tack igen för släphjälp!

/JB

Då vidarebefordrar jag bilden till han som byggde den. 🙂

• ola-h

Medlem
    11 april, 2011 vid 19:08

Jaaa. Tack även för dessa bilder. Nu hoppas vi på snar repris.

• davo

Medlem
    11 april, 2011 vid 19:30

Rub it in era apor! 🙂 Nästa gång är jag oxå där! Grymt seglat, grymma bilder.

• pipe69

Medlem
    12 april, 2011 vid 11:51

Ååhhh… herregud, sms:ar nästa gång du drar då ska du få sällskap av röda bussen ;-o… gillar din sköna berättarstil, Jesper! Tack!

• jesper-b

Medlem
    12 april, 2011 vid 17:47
    pipe69;652257 wrote:
    Ååhhh… herregud, sms:ar nästa gång du drar då ska du få sällskap av röda bussen ;-o… gillar din sköna berättarstil, Jesper! Tack!

Det kommer jag. Grejen är att jag ofta drar otroligt spontant och vid konstiga tidpunkter. Men visst – sms kommer!

/JB

• surfslusken

Medlem
    12 april, 2011 vid 18:46
    Meeru-Robban;652079 wrote:
    Snyggt skrivet Jeppe!
    Jesper i hans variant av – “Black Swan”.

Ett stort tack till alla som bidrog med stoket! Det blev en helt underbar dag i Åsa.

/Robert

Underhands grepp ala 1984 o en halvmeters spread på hängtamparna!
    Kan väl inte va Blomberg?? Ser mer ut som Uffe Larsson gjort comeback på vattnet.

• ola-h

Medlem
    12 april, 2011 vid 19:39

Fast ser du inte på bilden ovan att hängtamparna når ända ned till knäna.

• tws

Medlem
    12 april, 2011 vid 20:15

Helt enig, blablabal. 3m meter sideoff 20 m/s og pannekake mellom settene. Djævlisk rask down-the-line 1 1/2 t fra Oslo og 15 grader. Hvorfor er dere stakkars svensker så lyriske og happy? Dere gikk jo glipp av hele dagen! Kort ned innlegga og møt opp, he he! :tongue::grin::tongue:

Eller bedre, gjør noe på bølga. Vi skriver 2011.

• surfslusken

Medlem
    13 april, 2011 vid 05:51
    tws;652338 wrote:
    Helt enig, blablabal. 3m meter sideoff 20 m/s og pannekake mellom settene. Djævlisk rask down-the-line 1 1/2 t fra Oslo og 15 grader. Hvorfor er dere stakkars svensker så lyriske og happy? Dere gikk jo glipp av hele dagen! Kort ned innlegga og møt opp, he he! :tongue::grin::tongue:

Eller bedre, gjør noe på bølga. Vi skriver 2011.

????
    Har de kommit in dåligt tjack i Stavanger nu igen?

• mes

Medlem
    13 april, 2011 vid 07:18

Underbar stoke!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tacka västkusten!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.