Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › tacken man får
-
tacken man får
Publicerad av jeppe6 på 20 september, 2005 vid 16:46här åker man ut i bra vind för första gången med nya kiten…
tänkte att jag kunde låna bräda av wallens sport från deras center i askimsviken…
men ingen där!zoolander svarade 19 år, 7 månader sedan 16 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Fortuna, gick presis upp i mörkret
OK 16 crossbow och RRD lättvindsbräda 06 6-7m/s i 2 tim fick köra ialla fall
Roger Ö -
Svar till:
var i hela svea rike har det blåst bra idag ???
[/ QUOTE ]
Göteborg hade en period med stadig leverans av 10 m/s rätt in i askimsviken -
Svar till:
var i hela svea rike har det blåst bra idag ???
[/ QUOTE ]
Read it and weep, Karlstad is the place to bee..
-
Ja det var riktigt fett i Askim igår, bästa dagen/kvällen på länge i ”the bay of shit”
-
bra för att vara askim men kasst om man jämför med ställen söderöver
-
levererade är det nya ordet .. som folk har snappat upp från windsurf konfen….
-
levererade… e ju sjukt roligt om man ser på vad det betyder inom sjukhusets väggar…. ”patienten var förstoppad i går, men idag levererade han ett stort A” (A, som i avf..ing)
-
Svar till:
levererade… e ju sjukt roligt om man ser på vad det betyder inom sjukhusets väggar…. ”patienten var förstoppad i går, men idag levererade han ett stort A” (A, som i avf..ing)
[/ QUOTE ]
skitkul…..
-
leverera kommer faktiskt från Idol. typ: Clabbe – ”du måste kunna leverera på beställning” typ: Kishti – ”Det du levererade talade till mitt hjärta”. (kanske ett av de viktigaste inläggen som skrivits på steffo) ps. om någon på detta forumet vet vem killen som sjöng bala da li di la är så kan ni väl kontakta mig!? ds.
-
vilken stad var det han sjöng i? Stockholm? Roligast på idol iallafall!
-
Svar till:
ps. om någon på detta forumet vet vem killen som sjöng bala da li di la är så kan ni väl kontakta mig!? ds.
[/ QUOTE ]
haha, fan avd jag garvade! Det var i vinslövsklass!
Logga in för att svara.