Senaste nytt Forums Vågsurfing Taghazout i jan

• Taghazout i jan

Publicerad av larssa på 28 oktober, 2011 vid 08:08

Kitesurfar i vanliga fall och var nere i Marocko för att kitesurfa i vågor i april. Två dagar var det för lite vind så vi vågsurfade istä’llet. Nu har jag och tjejen bokat resa till Taghazout den 28/1 o bor på Dfrost. Någon mer som skall ner då?

larssa svarade 13 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • above_the_law

Medlem
    29 oktober, 2011 vid 17:22

Härligt Larssa, ni kommer få det grymt. Senast jag var där i feb var det 22 fot första dagen men det gick ner till lagom nivå rätt snart och så kan man ju alltid köra Panoramas beach, Bananas eller Tamri om det är för stort på Ankar Point, Killers etc…
    Jag har varit på Dfrost 2 ggr och ska ner igen i början av feb i år 4-11. Den här gången tar jag med mig hela fam (2 kids och fru) och kommer att bo i en av deras lägenheter som ligger vägg i vägg.
    Hälsa från mig till Jordy, Aisha, Moh och Ayub mfl:-)

• larssa

Medlem
    31 oktober, 2011 vid 18:25
    above_the_law;674328 wrote:
    Härligt Larssa, ni kommer få det grymt. Senast jag var där i feb var det 22 fot första dagen men det gick ner till lagom nivå rätt snart och så kan man ju alltid köra Panoramas beach, Bananas eller Tamri om det är för stort på Ankar Point, Killers etc…
    Jag har varit på Dfrost 2 ggr och ska ner igen i början av feb i år 4-11. Den här gången tar jag med mig hela fam (2 kids och fru) och kommer att bo i en av deras lägenheter som ligger vägg i vägg.
    Hälsa från mig till Jordy, Aisha, Moh och Ayub mfl:-)

Attans då avlösar vi varandra precis. Vi åker hem den 4:e. Det var ju synd.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Taghazout i jan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.