Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Takoon family tour
-
Svar till:
212.209.106.4|seldprx01.sonyericsson.com(Sweden)|+01:00|Sony Ericsson (user11147)
Efter 2 mins luskande: Killen sitter på Sony Ericsson i Stockholm. Luskar man vidare kan man lätt få reda på mer…
Ingen är riktigt anonym på nätet nämligen.
Tips: Stå för vad du säger och skriv under med ditt namn eller regga dig![/ QUOTE ]
Sicken spion altså
-
Svar till:
212.209.106.4|seldprx01.sonyericsson.com(Sweden)|+01:00|Sony Ericsson (user11147)
Efter 2 mins luskande: Killen sitter på Sony Ericsson i Stockholm. Luskar man vidare kan man lätt få reda på mer…
Ingen är riktigt anonym på nätet nämligen.
Tips: Stå för vad du säger och skriv under med ditt namn eller regga dig![/ QUOTE ]
Lilla gubben! Nu är det så här, själva drivkraften bakom Internet är anonymitenten. Varör kallar du dig själv ”Piloten” ditt Pucko. Om vi inte skulle kunna vara anonyma här kanske vi inte skulle vara lika frispråkiga, vilket vore trist.
-
Svar till:
Jag känner ingen på Sony Ericsson i Stockholm. Min brorsa är en professionel hacker som jobbar med att bryta sig in på företags datorer och sedan informera dem vad de ska göra åt det. Jag kan ju skicka IP numret till honom (han bor för övrigt i Stockholm) han kan säkert anmäla och sparka skiten ur kisen…. kul.
Simma lugnt[/ QUOTE ]
Tror det har kommit lite grus i vasselinet i rove-holet på dig Kicki, lite aggresivitet kan skönjas. Chilla ner….
-
Visst är det bra att vara anonym, men det är ALDRIG befogat att säga något illa om en person, speciellt inte då man dessutom är anonym. Våga stå för era åsikter!
Om man är inloggad har man iaf tagit steget till att inte längre gömma sig bakom alla andra!Nu är det iaf dags för vind! och lite värme så man kan kita i shorts igen!!
-
HAHA, det är mycket angst på Steffo dessa dagar…
Börjar de dåliga vindarna tära på folk?Varför kallar jag mig piloten? Tja, kan du inte klura ut den gåtan med hjälp av nicket och bilden på mig är du illa ute…
-
Kusligt Patrikol…vilken skarp knopp under kiten du har
Du är i närheten!
-
ä va faen..du har ändå så fula shorts! hur många är det nu igen?
-
En SK-61 faktiskt…inte lika snabb och rolig, men den flyger
-
Svar till:
En SK-61 faktiskt…inte lika snabb och rolig, men den flyger
[/ QUOTE ]
Fäll ner pungen och landa.
-
Haha min shorts går ju iaf inte sönder när man står där med draken i knädjupt vatten!!
Superman to the rescue!!
-
Tog examen från Ljungbyhed Augusti 2002. Kom ut i en marknad som var aningen mer ogästvänlig än den var året jag började skolan
Tänkte: Får jag inte flyga på ett sätt så får jag flyga på ett annat (Läs kiting
)
-
Började på Bromma trafikflyg. utb. men la av pga utsikterna framöver!
Logga in för att svara.