Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Takoon family tour

• kicki

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 20:16

Martin, lugn och fin. det är ingen som tvingar dig att ge kurs så mycket som du gör. Alla har inte råd att gå kurs men vill ändå lära sig… jag tycker för övrigt att man SKA ta en kurs men om alla hjälps åt så kan de i alla fall få så mycket info som möjligt för att inte sporten ska bli stoppad på stränderna runt om i sverige. Du kanske har något knep som ingen annan har som kanske kunde hjälpa någon nybörjare.
    K

• anonym-anvandare

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 00:53

Vill man skaffa sig vettig info köp kitemagazine istället för att läsa inlägg om vad tex folk väger och hur lång man är mm.
    Martin Ekström

• pepa

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 01:16

En respuesta a:

Snacka om påhopp vilket lågvatten. Du har lyckats med bedriften att sänka dig till den lägsta nivån hittills på Steffo, men det är klart ”MR anonym” som du är så fattar du väl inte bättre! Ett tips till dig kicki är kontakta konfmastern på Steffo så kan han banna ip adressen ” 212.209.106.4” Det är åtalbart det han sysslar med.

[/ QUOTE ]

Hihihi! Hur fan orkar ni bojs and flicks? Om nu så många tycker illa om att anonyma kallar de dumma i huvet så kan ni väl kalla mig det istället. Rör mig inte i ryggen. Skit i andra för i helvete, kajta o ha sköj!

• pepa

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 01:19

En respuesta a:

För er som e så jävla kritiska mot Rambo kolla hans jobb med Takoon family tour. Dryg och jävlig kan han vara men att få bort honom från Steffo skulle vara en stor förlust. Rambo är en av de bästa åkarna vi har och som lite kritik mot de andra duktiga (inte för att ni alla är duktiga men jag menar vissa specifika) så håller han till på vårat forum. Är ni andra för bra för Steffo eller? Kanske ni inte har tid men saken är den att mycket av informationen till nybörjare kommer här ifrån. Är man instruktör så tycker jag att man har skyldighet att hålla till här.
    Detta kommer för hoppningsvis också förhindra vissa olyckor i framtiden.
    Kom igen för fan, skriv.
    Big up to Pan och Hampe för deras regelbundna närvaro

[/ QUOTE ]

Jag håller med Martin. Så har jag en egen åsikt också, skit er i näven allihop.

• patrikol

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 07:19

Jag för min del skiter också i andra, när dom inte skiter på andra. cool.gif Du kanske själv skulle prova att skita i andra?

• kitelife

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 08:13

Det är inte bara dom frågorn som kommer, måste säga att även jag är rätt trött på just den frågan samt ”vikken kite är bäst”…

Grejen är som kikki skriver oxå, du kanske har något tipps som ingen annan har tänkt på, eller kanske kan formulera dig på ett sätt som gör det lättare att förstå just det problemet…

Du kanske inte bara hjälper nybörjarna eller den som frågar, du kanske hjälper dom andra instruktörerna/aktiva allvetarna oxå? Dessutom är det ju trevligt med lite gemenskap eller hur?

Det är inte bara nybörjar frågor heller, det är även rena tec. frågor om tex Naish (och där har du väl lite skyldighet att promota?) som inte jag/vi varken kan eller har lust att svara på… Tror inte den här tråden va menad mot dig personligen utan mot alla duktiga kiteare? sen kan ingen tvinga någon att skriva men efter ett tag är det faktiskt riktigt kul ; ) fast båda dom här ämnena diskuteras ju i andra trådar..

• annas

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 09:03

Lägg ner nu för faen, här sitter jag och försöker tentaplugga och har så tråkigt att jag just läst allt ert gaggande. What is this? Kite e livet, det räcker väl?!

• yeeah

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 10:01

ää men för fan lägg av med tenta pluggandet , det gör bara att man blir smartare och inser hur jävla dumma alla andra är!!! (eller hur jävla dum man själv är när man inte fixar skiten, har precis lagt ner två tentor !!! funderar på att dra ut och fixa en ordentlig förkylning istället)

wink.gif frown.gif blush.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 11:19

Håller fullständigt med. Kite är det som gäller. cool.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Takoon family tour

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.