Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Takräcke Toyota Mr2 1989.

• Takräcke Toyota Mr2 1989.

Publicerad av zoomer på 10 mars, 2005 vid 12:27

Om någon har ritningar eller vet var man kan få tag på ett takräcke till en Toyota Mr2 1989 SuperCharger så hojta till, chansen är minimal men man måste ju försöka. Tänke även höra om någon har bilder på min gamla klienbuss som har blivit svart istället för röd och bor på öland med några kitesurfare sedan förra våren?

// zoomer

anonym-anvandare svarade 20 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • kesse

Medlem
    10 mars, 2005 vid 15:06

Jävligt cool bil.
    Snacka med Toyota tillbehör. Kan inte de så får du vända dig till styling firmor som brukar ha annonser i auto motor sport och dylika tidningar.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 mars, 2005 vid 17:10

jajemen! fin kärra! hade gärna haft en om jag hade haft råd (och plats) till två bilar…och min kära surfomobil 945 vill jag ju inte sälja..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Takräcke Toyota Mr2 1989.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.