Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Takräcke/lastdäck till VW buss säljes för 200kr

• Takräcke/lastdäck till VW buss säljes för 200kr

Publicerad av kalkyl på 22 juni, 2004 vid 16:44

Hej
    jag har ett lastdäck/takräcke av samma typ
    safarijeepar har ibland
    Jag fick det med min folkabuss när jag köpte den men då jag oftast kör grejerna i bussen så tog jag av räcket.
    Vill du ha ett rejält takräcke så är det ditt för bara 200kr. Det är i mycket gott skick.
    Ring 031 7729072 (Finns i gbg)
    mvh Henrik

ola_p svarade 20 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • ola_p

Medlem
    23 juni, 2004 vid 17:54

Till vilken modell?

• kalkyl

Medlem
    24 juni, 2004 vid 11:12

Takräcket har suttit på T3 modellen men kan nog passa på andra med dropplist
    /Henrik

• ola_p

Medlem
    25 juni, 2004 vid 19:18

Har en t4 å då är det väl annan variant?

• patrikol

Medlem
    26 juni, 2004 vid 05:54

Ja då funkar det inte.

• ola_p

Medlem
    26 juni, 2004 vid 10:39

Har suttit och funderat vad det skall vara för variant till t4an… Kollar man på thules sida så heter deras variant 496, men sen hittar jag inte nått mer än namnet om det tackräcket…
    Kan nån definera hur det skall se ut, och var man hittar ett för rimliga pengar…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Takräcke/lastdäck till VW buss säljes för 200kr

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.