Senaste nytt › Forums › Tänk om…
-
Tänk om…
Publicerad av koa på 2 september, 2003 vid 16:03…det såg ut så här:
http://www.surfblask.nu/calle_b svarade 21 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
lite häftigt… fast jag tycker bilden ser modifierad ut … ne när man blivigt lite bättre blir det bara dra ut till polarens sommarställe å surfa, var där över midsommar å träffade några som skulle kita dyningarna…
-
Kan ju inte stämma. Ser mycket fejkat ut. Men jag har säkert fel som vanligt…
-
Kolla hur kavlungt det är i viken, salsgolv och sen fetingvågorna ute, måste vara fotomontage…
-
klart den är modifierad,,så det kan det väll aldrig va vid landsort
-
jo.. de har varit 7meters vågor.. men då blåser det lite också men de e på tokförlungt runt om, fast man vet aldrig
-
läser man lite noggrannare så står det att den har slutat fungera… Så det krävs inte mkt för att inse att det är ett fotomontage… Men tänk om….
-
Sätter mina surfshorts på att den är fejkad! Skön fantasi dock.
-
Johan!!
Gäst2 september, 2003 vid 20:37Jaha så det är därför det ALLTID är upptaget nu för tiden när man ringer till Landsort och ska kolla vinden. De har ju satt ut tel. nr på hemsidan. För några år sedan så var det inte alls det här problemet.
Fruktansvärt irriterande när man har bråttom och ska bestämma sig om man ska dra och surfa och så är det upptaget!!//Johan
-
Nice, nice, man kan väl alltid drömma. Bilden måste vara omgjord. Men de va snyggt och gav mej hopp om livet
Bra gjort! Mullenutt med en styv 4.2:a sideoff… Ja tack.
Logga in för att svara.