Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tänk vad man kunde förr i tiden!

• nordgren

Medlem
    15 november, 2004 vid 21:46

*Gapskratt*
    Det där skulle vara något till SM i Haga park! wink.gif

• hellgren

Medlem
    15 november, 2004 vid 22:06

Haha!

Den där boken lånade jag innan jag köppte bräda.. smile.gif
    Tänkte försöka få några grunder! laugh.gif

• nordgren

Medlem
    15 november, 2004 vid 22:13

Egentligen tycker jag nästan att det är ett under att vindsurfingen lyckades överleva pråmåldern. Men glad för det är jag iaf! =)

• styret

Medlem
    15 november, 2004 vid 22:19

fatta att det där är fett. inte för många som klarar det idag skullle jag tro. ska fan testa imorrn

• nordgren

Medlem
    15 november, 2004 vid 22:26

Nej det är säkert ganska svårt.
    Och krävs sin bräda. wink.gif

• rasmus_w

Medlem
    16 november, 2004 vid 01:51

Den boken står i min bokhylla. Fast jag har nog aldrig provat nåt av tricken i boken. Fast det beror på vad man menar. Jag provade en gång en Albin -78, och eftersom jag hade rätt lite koll på hur man seglade såna brädor så seglade jag den som jag brukar göra med mina vanliga brädor: Jag vattenstartade (ansträngande som fan, jag förstå varför ”vattenstarten” i boken i princip är en bodydrag där seglaren avsiktligen stannar helt, inget jobb med att få upp tre meter bom ur vattnet), planade, slängde loss centerbordet och försökte gippa runt den i planing.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 november, 2004 vid 09:14

Men hjälp.. den boken har jag i någon hylla där hemma.. Finns en hel del feta trick i den! cool.gif

• imported_borje

Medlem
    16 november, 2004 vid 09:21

Försök trycka på en spock på den utrustningen smile.gif
    Bra pop i de brädorna har jag hört…

• hella

Medlem
    16 november, 2004 vid 15:30

Det var trick som dessa som det bjods pa under G-bay challenge i ar. Ni som inte var dar missade nagot alldeles extra!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 november, 2004 vid 16:18

coolt….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tänk vad man kunde förr i tiden!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.