Senaste nytt Forums Övriga Off Topic tankeställare

• ian

Medlem
    10 mars, 2006 vid 09:52

sunko! de har ju inte rätt svarpå det med pillren. för övrigt bekräftar dethär bara att jag är stört intelligent… om man nu bara kunde göra något drastiskt åt latheten skulle jag bli en supermänniska

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 15:11

fel på de om pillren? e väl fullt rätt om man nu inte är en pillertok å smaskar i sig alla på en gång.

• nn4an_mike

Medlem
    10 mars, 2006 vid 15:17
    Ian wrote:
    sunko! de har ju inte rätt svarpå det med pillren. för övrigt bekräftar dethär bara att jag är stört intelligent… om man nu bara kunde göra något drastiskt åt latheten skulle jag bli en supermänniska

Faktum är att de har alldeles fullkomligt rätt i pillerfrågan…

• ian

Medlem
    10 mars, 2006 vid 19:34
    NN4AN_Mike wrote:
    Ian wrote:

det beror på hur man räknar, men de har mest fel

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2006 vid 19:38

dela med dig av din kunskap i denna viktiga fråga! vill gärna se hur man räknar så de blir fel.

• nn4an_mike

Medlem
    10 mars, 2006 vid 21:12
    Ian wrote:
    NN4AN_Mike wrote:
    Ian wrote:

Faktum är att det är mest rätt att de tar slut efter 60 min…

Här kommer ett exempel…

Ponera att du e ute och strosar på stan.. I en gränd träffar du en snäll gube som helt gratis ger dig 3 piller och säger…” de första e gratis..”

Glad och ivrig som attan över ditt oväntade nyförvärv äter du direkt upp ett av de roliga pillren. – Du har nu endast 2 piller kvar.

Efter en halvtimme känner du dig fortfarande lite krasslig och tänker att det nog är bäst att du tar ett piller till. – Du har nu endast 1 piller kvar…

Efter ytterligare en halvtimme har det gått exakt 60 min från det att du petade i dig det första pillret, och nu e du redigt i gasen , och inget kan stoppa dig för att ta det tredje och sista pillret, de två första fyllde ju sin funktion och du har redan fått nya vänner, även om de är rosa och verkar härstamma från elefantsläktet.

Du käkar som sagt upp det 3 och sista pillret 60 min efter att du ätit det första, och vaknar 24 timmar senare på din lokala De-tox avdelning på sjukan.

• ian

Medlem
    11 mars, 2006 vid 02:09
    NN4AN_Mike wrote:
    Ian wrote:
    NN4AN_Mike wrote:
    Ian wrote:

Faktum är att det är mest rätt att de tar slut efter 60 min…

Här kommer ett exempel…

Ponera att du e ute och strosar på stan.. I en gränd träffar du en snäll gube som helt gratis ger dig 3 piller och säger…” de första e gratis..”

Glad och ivrig som attan över ditt oväntade nyförvärv äter du direkt upp ett av de roliga pillren. – Du har nu endast 2 piller kvar.

Efter en halvtimme känner du dig fortfarande lite krasslig och tänker att det nog är bäst att du tar ett piller till. – Du har nu endast 1 piller kvar…

Efter ytterligare en halvtimme har det gått exakt 60 min från det att du petade i dig det första pillret, och nu e du redigt i gasen , och inget kan stoppa dig för att ta det tredje och sista pillret, de två första fyllde ju sin funktion och du har redan fått nya vänner, även om de är rosa och verkar härstamma från elefantsläktet.

Du käkar som sagt upp det 3 och sista pillret 60 min efter att du ätit det första, och vaknar 24 timmar senare på din lokala De-tox avdelning på sjukan.

heheheh =)

eller så börjar man komma ner efter ytterliggare en halvtimme och det är först då man vill ha mer men jag förstår hur du tänker, här kommer en liten motfråga:

tre damer sitter på en bänk och äter glass, en slickar, en suger och en biter. vem av dem är gift?

• nn4an_mike

Medlem
    11 mars, 2006 vid 19:12

Rent spontant skulle jag säga att det e tanten som biter som e gift eftersom hennes gubbe har blivit av med sin apparat och är därmed helt ointresant för övriga damer…

• niklas82

Medlem
    14 mars, 2006 vid 17:27

skulle det stått hut länge verkar pillerna så hade ni som satte (däribland jag) 90 minuter haft rätt.. men eftersom det stod hur många minuter dom räcker, så är svaret 60 min…

Men om det finns 3 äpplen och man tar BORT 2 st så har man fortfarande inget äpple…. ett finns kvar, men det är juh inte ditt, och dom andra tog du juh bort.
    Tar man bort något så finns det inte, hade man däremot bara tagit 2 äpplen så hade man haft 2.

kärringarna : den som slickar kan va gift, men med en lesbisk dam.

och den som biter i sin glass är gift för hon vet tydligen inte hur man äter glass, kanske för att hon inte får äta glass för gubben för då blir hon tjock.

• ian

Medlem
    17 mars, 2006 vid 20:29

det är hon med vigselringen, menmen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic tankeställare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.