Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tankeställare…

  • kitelife

    Medlem
    19 september, 2003 vid 10:57

    och va fan har detta med kite att göra?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 september, 2003 vid 11:09

    Tjena Pan, det har det självklart inte, men är j###igt frustrerad hur det här har skötts och man står helt maktlös.

  • kitelife

    Medlem
    19 september, 2003 vid 11:58

    jaja sånt är livet… mena inget illa ; ) alla har vi våra egna problem…

  • joje

    Medlem
    19 september, 2003 vid 13:40

    …leder tankarna till eventuella gränser/skillnader mellan erfarenheter och förutfattade meningar. Det ena låter som något bra och det andra som något dåligt men vad är skilnaden? Ang bilolyckan får jag en uppgiven kännsla för möjligheten till att göra en egen riskanalys: Volta bilen 3 varv – blåmärken, slinta på mattan hemma och dra huvudet i soffbordet – död.

    Take care
    Jo

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 september, 2003 vid 15:41

    35-åringen häktad i dag
    35-åringen skäligen misstänkt för mordet på Anna Lindh Får stanna kvar i cellen ytterligare en vecka.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 september, 2003 vid 15:51

    Håller med dig allt, Gugge. Han, Peo verkar inte vara nån duvunge precis, även om journalisterna beter sig ASGAMAR, som vanligt.
    Kul att höra att nån mer än jag foilar. Jag kör med mina FS Titan här på Gotland. Det är SÅÅÅ skönt att slippa pumpa å att starta å landa själv. Du å jag kan ju starta en foilklubb, vi blir minst 2 medlemmar grin.gif. Hälsn, Joa

  • ceasar

    Medlem
    19 september, 2003 vid 16:04

    Hur kom ni in på den där karln överhuvudtaget, den här tråden handlade väl om en bilolycka?

    VOFF/jh

  • gugge

    Medlem
    19 september, 2003 vid 16:46

    Ja va fan, jag sa val aldrig att jag tycker om journalisternas gotterier och sjalvuppfyllande snusk artiklar.
    Jag kommenterade helt enkelt bara duvungen Per …. nanting.

    Sade jag foresten att LiftAss punkteringar lagar sig sjalva nar kiten rullats ihop under natten. Helt otroligt!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tankeställare…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.