Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing tänkte fråga en sak..

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 14:23

Va? Det är ju min bom! grin.gif
    Den ehh hittade vi hmm ärligt ju blush.gif
    Men inte där, måste vara någon annan som snott och flyttat den till Borås varför man nu skulle vilja göra det??!

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 14:26

vafan.. jäkla skoldatorsal som inte låter mig vara inloggad.. iaf va det jag Superman som skrev inlägget innan! smile.gif

/ Superman

• sidpiraya

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 15:21

jag också fy fan nu får ni sluta sno varandras pinnar ..

• superman

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 16:33

Loooooovar att jag är oskyldig! … tongue.gif

• wind_freak

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 18:36

det är ju bara att kopla upp sig på NASAS satelite och ange tiden för stölden så får ni bildbevis på vem det va. tjänsten kosta 1000000us $ sekunden men om man tänker på hur mycket du bryr dej om pinnen så ska väll ite pengar sätta stopp. jag är villig att donera en krona ocm du står för portot så kan jag skicka den på posten i ett brunt kuvär så har du den innom två dar. det är bra mejla och uppge adres så lägger jag brevert på lådan i morn

h_hellman@hotail.com tänk bara om alla på jorden läggen 1 kr så har du nog svaret på vem som tog pinnen snart

• kotivoito

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 18:44

Är pinnen viktig då? Kanske bara bortslarvad .och kommer tillbakas sen.

Mypa

• Pandenalsmäktiga

Gäst
    22 oktober, 2003 vid 19:08

Haha där kiteade jag för andra ggn i mitt liv… på just den spotten ; )

(Typ naish ARX 15 eller 17 eller nått, ingen vind massa skit ivägen, kom upp på brädan körde som fan tills jag hamna på andra sidan ; ) och sen fick jag gå tebaka igen ; ( turen på brädan tog 2 min att komma tillbaka tog 2 timmar …

Ps. brädan såg jag inte en skymt av Ds.

• kitelife

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 19:11

Svar till:

háhá, det var jag, dan bäckman som gjorde det

[/ QUOTE ]

Sorry men den reta skiten ur mig! ; )

• hengo

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 20:55

faan va de spökar på steffo nu asså wink.gif

• backe

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 05:23

Svar till:

Haha där kiteade jag för andra ggn i mitt liv… på just den spotten ; )

(Typ naish ARX 15 eller 17 eller nått, ingen vind massa skit ivägen, kom upp på brädan körde som fan tills jag hamna på andra sidan ; ) och sen fick jag gå tebaka igen ; ( turen på brädan tog 2 min att komma tillbaka tog 2 timmar …

Ps. brädan såg jag inte en skymt av Ds.

[/ QUOTE ]

Hmm… Jag tror jag har löst gåtan genom att noga studera Pans inlägg. Han nämner här klart och tydligt vad han gjorde med brädan för att sedan i samma andetag förneka att han tog eller såg brädan. Var gjorde du av den Pan, hade du inte ”fångrep”? Jag säljer…

• wipeout

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 11:21

Det är ju bara nån som har landat på pinnen…. så den lixom försvann dit där inte solen skiner. Kolla med närmaste sjukhus. Där ligger den säkert bland annat utopererat avfall.

• virre_bu

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 12:15

Faan…
    Jag skulle villja ha den där pinnen nu!
    Köra upp den jävligt långt upp i en ”ordningsmans” rövhål..

• patrikol

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 12:29

Ups nu ligger du farligt till Pan. Du är ju både ordningsman och Rövhål! grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 13:14

Svar till:

Ups nu ligger du farligt till Pan. Du är ju både ordningsman och Rövhål! grin.gif

[/ QUOTE ]

we rule the world vettu

• kitelife

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 17:08

hmmm om det är mig du syftar på så går du på tunn is! för den har väl precis laggt sig uppe hos er? här e det fortfarande rätt drägligt i luften och i vattnet ; )

Ta inte ut dina kitefrustrationer på mig din snorunge…

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing tänkte fråga en sak..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.