-
Tappad Goprokamera Apelviken
Lyckades tappa min Gopro Hero3 blackedition idag i Apelviken 🙁
Om den mot förmodan spolas upp på stranden skicka mig ett PM.
Hittelön finnes.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tappad Goprokamera Apelviken
Lyckades tappa min Gopro Hero3 blackedition idag i Apelviken 🙁
Om den mot förmodan spolas upp på stranden skicka mig ett PM.
Hittelön finnes.
Tråkigt, vad hände?
Något som lossnade, gick av?
(Så att man kanske kan undvika det)
Den satt på brädan med en självhäftande mount.
Tydligen inte optimalt vid hopp, hehe.
Haft en liknande på hjälmen i två år, men bräda var tydligen inte lika stabilt..
Brukar alltid använda en liten mini leash till gopron. Lite sent tips nu kanske :/
Japp, det fanns en med.
Men jag tyckte den vita paden leashen var ful på min fina svarta bräda….
Såhär i efterhand en oklar prioritering, hehe.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tappad Goprokamera Apelviken
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.