Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Tappad RRD 5X, i Läjet igår måndag!!!

• Tappad RRD 5X, i Läjet igår måndag!!!

Publicerad av above_the_law på 29 september, 2009 vid 15:46

Skriver detta för min granne Sven Gredeviks räkning:
    Han tappade sin RRD 5X igår måndag i Läjet vid lunchtid (tror jag det var).
    Kännetecken: grå med en liten lagning på ena kanten/änden och någon mindre lagning på fena/fenor.
    Eftersom det var NV vind bör den ju ha drivit med strömmen utefter piren och förmodligen ut igen…

Den som hittar den kan räkna med läkarförmåner hela livet, då Sven är en utomordentligt duktig ortoped;-)…
    Skämt och sido, hör av er till Sven på:
    0706631818

gonzo svarade 15 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • gonzo

Medlem
    29 september, 2009 vid 19:22

fan sven, håll koll på min gamla fina bräda den e ju guld värd. saknar den än.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Tappad RRD 5X, i Läjet igår måndag!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.