Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tappat CASIO KLOCKA i Dalarö igår

  • Tappat CASIO KLOCKA i Dalarö igår

    Publicerad av canan på 20 december, 2020 vid 18:03

    Hej,
    Jag har tappat min Casio 3416 klocka förmodligen i parkeringen eller på stranden i Dalarö , Schweizerbadet igår den 19/12. Det är svart och vattentätt.
    Jag kommer att bli så glad om en tidigt kitare eller vindsurfare har hittat det. Det var en present så att jag ser fram emot att någon svarar “YESSS!” 🙂

    Bästa hälsningar,
    Canan

    hessu svarade 3 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • hessu

    Medlem
    20 december, 2020 vid 18:18

    Jag pratade med en man på parkeringen som hade hittat en svart klocka.Tror han körde kite/foil.Försök gå in på kite stockholm på facebook och fråga efter klockan.Hoppas det löser sig.

    Hej,

    Jag har tappat min Casio 3416 klocka förmodligen i parkeringen eller på stranden i Dalarö , Schweizerbadet igår den 19/12. Det är svart och vattentätt.

    Jag kommer att bli så glad om en tidigt kitare eller vindsurfare har hittat det. Det var en present så att jag ser fram emot att någon svarar “YESSS!” 🙂

    Bästa hälsningar,

    Canan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tappat CASIO KLOCKA i Dalarö igår

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.