-
Tarifa!
Bokade precis flyg till Tarifa (Malaga) 22/7 – 30/7 – 1100 kr med Maersk.
Jag kommer nog att ha en hyrbil, så är det ngn som vill samåka från Malaga till Tarifa så är det bara att höra av sig!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Tarifa!
Bokade precis flyg till Tarifa (Malaga) 22/7 – 30/7 – 1100 kr med Maersk.
Jag kommer nog att ha en hyrbil, så är det ngn som vill samåka från Malaga till Tarifa så är det bara att höra av sig!
Var där förra året, men då hade jag inte börjat kitea.
Skall bli skoj att komma tillbaka. Vart bor man bäst (mest drag på kvällarna/prisvärt/någorlunda fräscht)?
Funderar på att boka på OTB de första nätterna iaf.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Tarifa!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.