• speedan

Medlem
    19 maj, 2010 vid 06:18

Tänk om vi hade de prognoserna här hemma!

• tobhed

Medlem
    19 maj, 2010 vid 12:46

Måste i vilket fall vara en av de sämsta Maj månaderna på flera år – vinden är som bortblåst (He-he-he)

• jester

Medlem
    19 maj, 2010 vid 12:47

Sorry, gubbs! Mitt fel… Kittade upp mig med ytterligare 3 Simmer SCR igår…. 🙂

• mgs

Medlem
    19 maj, 2010 vid 17:48

Vad gött

• klang

Medlem
    19 maj, 2010 vid 18:37

Körde 7.1/111 i Habo Ljung igår (19/5) mellan kl16-20, var stundtals överrigad.

Prognosen sa 6-8m/s NNV… och värre var att Drogden visade 2m/s NO… så jag tänkte nästan skita i det… men jag fick en direkt rapport att det blåste fin-fint… åkte ner och det blev en sån där dag som bara är så jäkla bra… sist var väl sommaren -09 eller nått… varmt och soligt och fin-fin vind… tror att Habo-brisen äntligen levererade…

Smaka på den Tobbe…

• tobhed

Medlem
    19 maj, 2010 vid 18:55

Det blåste här med så var inte så kaxig nu 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.