Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tarifa?
-
Tarifa?
Publicerad av svidde på 25 juni, 2003 vid 08:57Vi e fyra killar som ska vara i tarifa hela juli. Jag undrar om det är några andra svenskar som ska dit då? Jag tar också gärna emot tips på tex spots, billiga affärer och liknande saker som kan förknippas med Tarifa.
anonym-anvandare svarade 21 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
det nända jag vet om tarifa är att en buddy som brukar vara där nere säger att det är as grymt och håll dig till campingen för det lär vara ganska kriminellt när mörkret härskar mvh danjel
-
Jag och en kompis ska dit ner med UCPA de två sista veckorna i juli.
-
tjena. har campat i tarifa x antal gånger och aldrig på camping. har funkat hur bra som helst. stränder och spots finnes hela vägen öster om tarifa. billigaste maten finnes i tarifa stad vid en supermercardo som heter erosky. surfaffärer finns i hela staden och jag upplevde dem som likvärdiga i pris.
/dannie
-
Spotsen ligger väl väster om stan?
Jag var där förra året o bodde på ett hostel, delade rum med flickor.
Betalade 10 euro per natt.
/Fille -
Ska vara i spanien från slutet av juli till mitten av september. Bor typ 4 mil från Tarifa så en del pendlande lär det ju bli, funderar på att kanske sova i bilen några dagar om det inte finns annat billigt boende, 10 euro/natt verkar ju överkomligt.
Har inte vart särskilt mkt i tarifa utan bara surfat på den stora stranden där alla kite surfare hänger. Har fått för mig att det finns bättre förhållanden för vindsurfare längre bort längs stranden… har dock aldrig vart där.
Kanske ses där.
/Andreas -
självklart ligger spotsen väster om stan, annars kommer man till gibraltar. mitt misstag.
dannie.
Logga in för att svara.