Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tarifa Slackers!

• Tarifa Slackers!

Publicerad av virena på 18 november, 2006 vid 16:01

Tja grabbar!

Kollat mycket film på sistone eller har det blivit nåt surf (mer än på nattstad hi hi)? Själv var jag ute idag och fick åkt i två timmar med huva och handskar på. Inte lika varmt och skönt som hos er direkt, men grymt mycket lättare att köra. Dock väldigt byigt. Glömde ju tacka för trevligt sällskap oxå när jag tackade för bäddsoffan. Hade grymt roligt även om jag säkert verkade något rastlös. Själv sitter jag här och gnuggar mina hjärnceller varma. Jag trodde ju att jag visste vad jag skulle jag skulle göra med mitt liv men nu sitter jag här som ett frågetecken igen. Vart skall jag resa januari el februari och vart skall jag flytta där jag kan kitea klättra och cykla MTB. Ja ja, tids nog hamnar jag väl nånstans. Hur länge blir ni kvar? Ni ska inte med till något varmt ställe istället för alperna om ni drar tidigare???

Ha det super så hörs vi, Virre Virvelvind

virena svarade 18 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tarifa Slackers!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.