• tävling…

Publicerad av flikka på 26 juni, 2006 vid 20:58

yo dudes

upptäckte just att jag tydligen är med i boardseekers tävling för förra årets chix som var med i boardseekerbabe. nu tycker jag att ni ska gå in där och hjälpa mig att visa att det är tuffare att kunna surfa än att ligga och sola på stranden (som de flesta av chixen i tävlingen hellre gör än att surfa), så gå in och rösta på: http://www.boardseekermag.com/windsurfing_lifestyle/
    🙂

//Emma

johanc svarade 18 år, 4 månader sedan 29 Medlemmar · 42 Svar
  • 42 Svar
  • Knatte

Gäst
    26 juni, 2006 vid 21:07
    flikka wrote:
    yo dudes

upptäckte just att jag tydligen är med i boardseekers tävling för förra årets chix som var med i boardseekerbabe. nu tycker jag att ni ska gå in där och hjälpa mig att visa att det är tuffare att kunna surfa än att ligga och sola på stranden (som de flesta av chixen i tävlingen hellre gör än att surfa), så gå in och rösta på: http://www.boardseekermag.com/windsurfing_lifestyle/
    🙂

//Emma

Självklart skall vi hjälpa dig Emma! Du ligger ju bra till på en andra plats också 🙂 🙂

• tabi

Medlem
    26 juni, 2006 vid 21:09

Grymt Emma, du ligger tvåa! 🙂

Edit: Damn you’re fast, knatte!

• johanc

Medlem
    26 juni, 2006 vid 21:13
    flikka wrote:
    yo dudes

🙂

//Emma

OK! Vad kan du vinna? Är det bara äran eller riskerar du baddräktsreportage i motljus??

😉

JohanC

• jps

Medlem
    26 juni, 2006 vid 21:18

OK nu leder du 🙂

• johanc

Medlem
    26 juni, 2006 vid 21:19

Ha! Nu leder du!!

🙂

JohanC

• flikka

Medlem
    26 juni, 2006 vid 21:31
    JohanC wrote:
    flikka wrote:
    yo dudes

🙂

//Emma

OK! Vad kan du vinna? Är det bara äran eller riskerar du baddräktsreportage i motljus??

😉

JohanC

yeeaahhh!!
    goa ni är, tack!!

ne du, tror inte att jag lär vinna något annat än uppmärksamhet och det gillar sponsorerna 😉
    och det där med baddäkt låter mer som ett straff än ett pris i mina öron…

• styret

Medlem
    27 juni, 2006 vid 00:56

rösta lite här ja me.

• adde

Medlem
    27 juni, 2006 vid 06:43

Det var det första jag gjorde när nya numret kom!

(hmm… betyder det att det första jag kollar är boardseekerbabe sidan? :crazy: )

• imported_macts

Medlem
    27 juni, 2006 vid 06:57

Har röstat nu

• jester

Medlem
    27 juni, 2006 vid 07:49

Har självklart röstat nu

• inge

Medlem
    27 juni, 2006 vid 08:04

– Borås har härmed registrerat sin röst –

Blir det någon surfing på västkusten under sommaren?.. Hör av er innan så får vi fixa till ett grillpartay i Apelviken..
    Eller vad sägs om lite fylle kebab på Campinos??

/Joakim

• danielf

Medlem
    27 juni, 2006 vid 08:21

Du fick min röst också, två ggr, en från Firefox och en från IE, tar och röstar från mina andra två datorer senare, du skall nog se att du vinner. 🙂

• skywalker

Medlem
    27 juni, 2006 vid 08:36

Röstat 🙂

• danneman

Medlem
    27 juni, 2006 vid 15:16

Min röst gick ju lätt till Nancy Tyrie :p

Klart min röst gick till dig.. 😉

• budda

Medlem
    27 juni, 2006 vid 22:33

röstat

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.