• carrera

Medlem
    28 juni, 2006 vid 06:18

min röst fick du ärligt

• jakethewake

Medlem
    28 juni, 2006 vid 06:27

Röstat

• mangans

Medlem
    28 juni, 2006 vid 06:49

Du e så röstad på nu va!

• diil

Medlem
    28 juni, 2006 vid 07:31

Jag har också röstat, liksom. På dig asså. /D

• mgs

Medlem
    28 juni, 2006 vid 09:08

Röstat

• charl8

Medlem
    28 juni, 2006 vid 11:12

Nu har jag oxå varit med och röstat på favourite boardseeker babe…hmm…..:-) vad gör man inte för att hjälpa en landsmaninna…lycka till!!/Lotta

• johanc

Medlem
    28 juni, 2006 vid 16:29

Stackars engelska tjejer… Att i en nätomröstning sättas mot Europas mest nätanvändande folk kan bara sluta på ett sätt…

Emma rules!

JohanC

• flikka

Medlem
    28 juni, 2006 vid 17:21
    JohanC wrote:
    Stackars engelska tjejer… Att i en nätomröstning sättas mot Europas mest nätanvändande folk kan bara sluta på ett sätt…

Emma rules!

JohanC

yeaahh!!

goa ni är som röstar på mig.

till Danne: hade inte väntat mig ngt annat än att du skulle rösta på henne, hon är faktiskt en riktig babe!! men jag surfar bättre 😉

Inge: nja, sticker till pozo och fuerte på tisdag och är borta en månad, men sen kanske, wave classic blir det ju iaf lätt!! har inte sett till er gubbar här på Öland??

• hellgren

Medlem
    28 juni, 2006 vid 18:45

Man måste ju ställa upp…

• irritation

Medlem
    28 juni, 2006 vid 22:06

Jag fattar inte hur man gör för att rösta… men jag har ju fått masten i huvet ett par gånger för mycket 😛

• Knatte

Gäst
    29 juni, 2006 vid 08:07
    Irritation wrote:
    Jag fattar inte hur man gör för att rösta… men jag har ju fått masten i huvet ett par gånger för mycket 😛

Mast i huvudet är aldrig nyttigt :smirk: :smirk: Du får ju en sammanställning på vilka tjejer som du kan rösta på. Sedan klickar du i rätt ring :smirk:
    Kan bara göras en gång/dator om du inte har firefox och IE på din dator. Har du röstat en gång, så kommer inte kryssrutan upp längre 🙂

• southe

Medlem
    29 juni, 2006 vid 08:37

Go Emma!! Du regerar lätt bland urvalet.

När kommer omröstningen om Boardseeker Boy? Kanske någon som vill starta en här på konfen…Hade hursomhelst varit sjysst med en windsurftidning för tjejer. Finns ngn på nätet tro?

Ha det gött i pozo, medan vi här hemma lever i hoppet att det visst kan blåsa i juli.
    /nina

• irritation

Medlem
    29 juni, 2006 vid 15:45

NOW I SEE! Jag har glömt trycka på länken!
    Röstat nu! =)
    44% Emma Johansson
    Total Votes: 662

• fnassel

Medlem
    29 juni, 2006 vid 15:54

Klart man röstar på dig Emma!

/Gammelsmurfaren

• jomensaatt

Medlem
    29 juni, 2006 vid 16:01

Jag fick lägga min patriotiska röst på Emma också… nej det är klart att det var mer än så…klart att en rippande tjej ska vinna.

Lite roligt bara är att jag hade röst 666…. hum är det därför jag har horn i pannan?? 😉

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.