• flikka

Medlem
    29 juni, 2006 vid 17:02
    southe wrote:
    Go Emma!! Du regerar lätt bland urvalet.

När kommer omröstningen om Boardseeker Boy? Kanske någon som vill starta en här på konfen…Hade hursomhelst varit sjysst med en windsurftidning för tjejer. Finns ngn på nätet tro?

Ha det gött i pozo, medan vi här hemma lever i hoppet att det visst kan blåsa i juli.
    /nina

yepp, http://www.windgirls.com

finfin tidning på nätet.
    /Emma

• speedjanne

Medlem
    29 juni, 2006 vid 17:17

Röstat!

Om du lovar att testa på ett fullcambrat slalomkit innan årets slut,det är alldeles för lite tjejer som kör speed.

PS behöver du en bikini kan du låna den jag har på min avatar!

Mvh Speedjanne GBG

• krullo

Medlem
    29 juni, 2006 vid 21:35

Du leder nu överlägset, Emma. Hojta om du behöver fler röster, så kan säkert exv. min mor o far göra en insats också.

• adde

Medlem
    30 juni, 2006 vid 08:22

Det kan väl inte nog understrykas men Emma var/är ju delad etta redan i BoardseekerMags egna listning! (83%)…

• Oregistrerad

Gäst
    30 juni, 2006 vid 12:50
    Knatte wrote:
    Mast i huvudet är aldrig nyttigt :smirk: :smirk: Du får ju en sammanställning på vilka tjejer som du kan rösta på. Sedan klickar du i rätt ring :smirk:
    Kan bara göras en gång/dator om du inte har firefox och IE på din dator. Har du röstat en gång, så kommer inte kryssrutan upp längre 🙂

1.Rösta
    2.Rensa cookies
    3.Repetera ovanstående steg

• johanc

Medlem
    10 juli, 2006 vid 07:53

Är det någon som vet när de ger upp?? Jag menar Emma har ju nästan tre gånger så mycket röster som närmaste medtävlande…

I periskopläge

JohanC

• flikka

Medlem
    10 juli, 2006 vid 13:29

yo, tack tack för att ni röstat!!

tävlingen är snart över, har fått order av Louise på boardseeker att skicka in lite nya bilder samt kommentar om hur “fantastiskt” jag tycker att det är att bli utvald till boardseeker babe… hmmmm…

• s

Medlem
    11 juli, 2006 vid 06:39
    flikka wrote:

tävlingen är snart över, har fått order av Louise på boardseeker att skicka in lite nya bilder samt kommentar om hur “fantastiskt” jag tycker att det är att bli utvald till boardseeker babe… hmmmm…

Du leder ganska stort!!! Typ 40% av alla röster! Surfarna gillar dig helt enkelt. Jag låter det vara osagt om det är grabbar eller tjejer som röstat mest. :cool2:

/Staffan

• nikke

Medlem
    11 juli, 2006 vid 13:58

Har röstat nu….såklart! 🙂

• Knatte

Gäst
    11 juli, 2006 vid 16:48
    flikka wrote:

a049.gif a041.gif Kul att det blir nya bilder och äran…

• tdk

Medlem
    12 juli, 2006 vid 19:03
    flikka wrote:

Haha! Emma din gammla pudding! Jag har någon fin bild här hemma som du kanske vill skicka in?! Mohahaha!! 😉

• johanc

Medlem
    12 juli, 2006 vid 20:27

Tja du Emma, äntligen upptäcker du vad svenska män har vetat länge: Att åka utomlands är som att åka spöktunnel…

Flaka på!!

JohanC

PS tre gånger bättre än tvåan… Utklassning….DS

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.