Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tävling i Apelviken – åk till Lejet…

• tdk

Medlem
    31 augusti, 2007 vid 09:35

Nä, jag har ingen ratt på min bräda, så jag är mer för att åka rakt fram å köra över allt å alla.

• johnjrambo

Medlem
    31 augusti, 2007 vid 11:29

Basse din gammle köttbulle, klart du inte har sett TDK svänga på en våg när du håller ögonen på något helt annat..ex Arnes tjärts konturer i neoprenet som omger den..jag har detta på film, när TDK leker dunkerbeck, medans du tittar på Arne..så vad du än säger kan användas emot dig.
    Jag där imot, John-j grymt tuffa Rambo har sett TDK lägga ett par svängar som hade fått din flintplätt att rynka sig.

• adde

Medlem
    31 augusti, 2007 vid 12:20

Var är egentligen tävlingsområdet i år? Parkeringen är ju ockuperad av en tillfällig uppställningsplats för husbilar…

• tdk

Medlem
    31 augusti, 2007 vid 12:56

@jOHNjRAMBO 410360 wrote:

Basse din gammle köttbulle, klart du inte har sett TDK svänga på en våg när du håller ögonen på något helt annat..ex Arnes tjärts konturer i neoprenet som omger den..jag har detta på film, när TDK leker dunkerbeck, medans du tittar på Arne..så vad du än säger kan användas emot dig.
    Jag där imot, John-j grymt tuffa Rambo har sett TDK lägga ett par svängar som hade fått din flintplätt att rynka sig.

WORD!

Å han den där Basse skulle va nån form av proffs, Bah! Skulle inte förvåna mig om han är sponsrad med..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tävling i Apelviken – åk till Lejet…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.