Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tävlings sponsorer 2005

• Tävlings sponsorer 2005

Publicerad av eagletech på 21 december, 2004 vid 22:37

Aloha tongue.gif
    Hallå alla som tänker att sponsra kiting inför nästa år,vi ser att ni hör av er inför en spännande säsong ,så att det inte blir som under vårt event i Björkäng ,då alla som ville kom undan med en billig peng , dvs 0 kr. confused.gif
    Vi gillade att alla som anmälde sig visade upp sig,och sina prylar, men att bara utebli från ett event,är dålig stil. frown.gif
    Vi som arbetar med att få ut vår sport vill inte betala allt själv utan vill att det ska bli pengar över för att få hit bra kitare och få hit personer som kan få sporten att växa i sverige. smile.gif
    Jag skulle vilja se att vi ska få igång ett kite event 2005.
    Men jag vill inte sjäv lägga ut 10000:- tals kroner som sist själv, utan vill att vi gör som alla andra tävlingar,
    vi ser till att få igång något som sporrar alla att göra sitt bästa för att sedan visa vad man går för under en tävling som man vill vinna för att man tränat hemma eller i utlandet ,för vinna det som man är bäst på, och därför vill jag att vi inför olika tävlingar . wink.gif
    Inte pga ålder utan vad man är bäst på cool.gif
    Som att
    Hoppa högst/ Inte tid utan höjd grin.gif
    Högsta tid i luften grin.gif
    Bäst trick grin.gif
    Bäst stil grin.gif
    Bästa Herr/Dam grin.gif
    Bäst attityd i år cool.gif cool.gif
    Bästa instruktören cool.gif cool.gif cool.gif cool.gif
    Bästa filmaren/fotografen wink.gif
    Bästa klubben/stället smile.gif
    Bästa Säljaren /trevligast grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif
    Bästa Dam / Herr tävlande under året i världen wink.gif
    Osv,osv,osv confused.gif
    FÖRSLAG confused.gif confused.gif
    Jag tror att alla vill ha en kitemässa och några tävlingar i år eller??? confused.gif confused.gif
    Hälsningar Roger örnvang
    http://www.kiteaddicts.net
    http://www.surfersparadise.nu

flip svarade 20 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • eagletech

Medlem
    22 december, 2004 vid 05:54

Hallå igen
    nu lät jag negativ, crazy.gif men det handlade mest om att jag såg på tävlingar med BMX för barn och dom hade stora sponsorer,och fick in pengar till sina klubbar ,jag skulle så gärna se att vi kunde ge dom tävlande en go peng ,så dom sen kan satsa hårdare ute i världen, cool.gif
    och om man ska satsa så måste man fixa tävlingarna redan nu och inte en månad innan som sist,
    smirk.gif
    Roger

• larssa

Medlem
    22 december, 2004 vid 11:50

Jag tycker det låter skitkul om det kan anordnas lite tävlingar och nån mässa m.m.
    Synd att det inte blev nåt av T/R till grannlandet, men just sådana event hade varit jäkligt kul att få ihop.
    Eller varför inte hyra/låna en båt och åka ett gäng till goa spots och kitea. Eller dra ihop ett gäng och dra över till Gotland eller Danmark.
    Hör av dig om du har planer på nåt där man kan hjälpa till.
    Ps! Blir det nån surf i julhelgen/mellandagarna om vädret tillåter?

• luuddee

Medlem
    22 december, 2004 vid 17:50

aoo håller helt klart med måste hända mer i lilla Sverige..

• flip

Medlem
    22 december, 2004 vid 23:30

word!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tävlings sponsorer 2005

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.