Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tävling/Tävlingar?

• mania

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 14:54

Har ett gammalt badkar(bara lite gult i kanterna) stående. Kanske kan vara intressant??:tongue:

• sourra

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 15:35

Det här är banne mig din bästa idé sen du uppfann soda-streamern Hasse!

Vad det gäller pris så är ju ära mer än nog. Ta en symbolisk summa i deltagaravgift som får finansiera några jävligt pimpiga rashguards till ledare/totalvinnare så äran blir materialistisk =)

Vågor, big air/old school & wakestyle? Kanske ska man öppna dörren till speedvärlden också?

• haze

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 16:22

Pris löser sig förrutom att jag har lite gamla kontakter sen man var aktiv snowboard åkare/skidåkare. Prylar funkar alltid.

• kitemaster

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 17:05

Blir det ett seriöst event kan jag nästan lova att iallafall North Kiteboarding är med som sponsorer. Antagligen även Ozonekites.
    Även andra seriösa märken tycker nog det är kul med engagemang i sporten så tävlingar brukar inte vara svåra att få sponsorer till.

Kitesurfare är en jääävligt attraktiv målgrupp så även stora koncerner, typ tele-, tidnings- och dryckesbolag brukar vilja skaffa lite “airtime” hos oss.

• johanw

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 17:49

@kitemaster 424095 wrote:

Blir det ett seriöst event kan jag nästan lova att iallafall North Kiteboarding är med som sponsorer. Antagligen även Ozonekites.
    Även andra seriösa märken tycker nog det är kul med engagemang i sporten så tävlingar brukar inte vara svåra att få sponsorer till.

Kitesurfare är en jääävligt attraktiv målgrupp så även stora koncerner, typ tele-, tidnings- och dryckesbolag brukar vilja skaffa lite “airtime” hos oss.

en kille som vet vad han snackar om!

• haze

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 17:53

Jag skulle aldrig göra ett oseriöst event. Har som sagt en hel del kontakter sen förr. Och en hel del nya på G. Åker till Schweiz om en månad och åker skidor. Ska styra upp allt där nere då. Min idé är att köra under juni. juli. augusti helst då det är bra väder som kan locka lite folk(publik)

Men som sagt. Alla ideér och intresserad av att hjälpa till kan gärna maila mig.

• sourra

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 17:57

Röda bullen är det nog svårt att inte få med =)
    Tror Extremskidåkar-Hasse har bra kläm på det där. Vi får hoppas på att nästa sommar blir lika vass som årets var. Ur vindsynpunkt alltså.

• rusiak

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 18:45

@Haze 424103 wrote:

Jag skulle aldrig göra ett oseriöst event. Har som sagt en hel del kontakter sen förr. Och en hel del nya på G. Åker till Schweiz om en månad och åker skidor. Ska styra upp allt där nere då. Min idé är att köra under juni. juli. augusti helst då det är bra väder som kan locka lite folk(publik)

Men som sagt. Alla ideér och intresserad av att hjälpa till kan gärna maila mig.

Göttepåse! låter som om du har funderat en hel del över detta!

Jag vill ha med lia waves, och då ska man kanske satsa på lite senare i tid oxå?

//alex

• yann

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 18:50

Ja till wavetävling, helst ostrappat 🙂

• a-holm

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:43

Måste det vara så seriösa tävlingar. Skulle vara skoj med åkardömd jam!

• haze

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 10:46

Och om det är en åkar dömd tävling så är det inte seriöst eller?

• a-holm

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 11:12

Jo. men det käns som det blir roligare stämning. Vad det än blir så är det grymt om det är någon som tar tag i det.

• mjersen

Medlem
    12 maj, 2008 vid 09:29

rann detta ut i sanden? hadde vatt nice med lite events

• sourra

Medlem
    12 maj, 2008 vid 10:50

Fick du blodad event-tand i helgen eller? =)
    Jag fick ju den stora äran att vara tävlingsansvarig för nystartade Surfklubben i Varberg. Vem vet vad som kan födas ur det?

• johnk

Medlem
    12 maj, 2008 vid 11:09

Riktigt kul initiativ! Seriöst som oseriöst. Deltaga eller bara titta på. Vad det är blir så ser jag fram emot det.

Börjar man oseriöst blir det säkert seriöst året därpå om inte annat.

Det hade varit skoj med nåt där många kan delta, inte bara “eliten”. Jag tror det skulle främja utvecklingen hos den större massan.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tävling/Tävlingar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.