-
Tax Free?
Jag skulle vilja kopa en ny 16 kite, vet inte rigtigt vad jag ska kopa. Jag vager typ 90 kg och vill flyga…. Finns det ingen som saljer kites tax free i Sverige eller utomlands???
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tax Free?
Jag skulle vilja kopa en ny 16 kite, vet inte rigtigt vad jag ska kopa. Jag vager typ 90 kg och vill flyga…. Finns det ingen som saljer kites tax free i Sverige eller utomlands???
Köp min Rhino 2 16m2.
pris 7000
Grymt tryck i denna kite
0709-146570
Andreas
Flytta till Schweiz, sen är det bara att handla tax free…
Åk till norge och köp en kite. Be att få den plomberad för tax free, så fixar de säkert det, sedan sparar du kvittot och visar för någon slags vänlig tullare på norska sidan när du lämnar norge. Därefter måste du kliva in till en svensk tulltjänsteman och visa upp kiten och kvittot, och betala svensk tull och moms.
Fast ibland kan det bli så att man råkar glömma att gå in till den svenska tulltjänstemannen, och då blir det ju skattefritt i alla fall.
Om det var en kajt utan tax du ville ha, så är det ju inga problem. De flesta tillverkare har gått över till labrador, tror jag.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tax Free?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.