Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Team Rövhål is back….

• rambo_johnson

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 18:34

faan att man missa detta

• dmp

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 19:02

huhu hugge det kommer fler tåg.. =) nästa gång får man fylla den med pilsner me.. =)

• skejtar_henke

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 19:03

Den var rätt skojig den där båten. Den gick ju rätt fort asså. Klarade till och med att vända med den. Skulle gärna köpa en med den går inte in i min bil. Så det får nog vara..

• patrikol

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 19:40

Du har fel sorts bil Henke! wink.gif

• patrikol

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 19:42

Måsta sälja brädan direkt! Jag vill kunna ta höjd igen! smile.gif

• fred

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 07:37

Jag känner en kille som heter Honk, han har lite svårt att ta höjd ibland, kan det här vara något för honom??
    Tänkte nämligen att vi skulle skrammla ihop en sådan till den mannen. Åså ska han ju till Sthlm oxå, kan ju behöva något riktigt fräckt att surfa om kring på. vad kostar denna skapelse.

• sidpiraya

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 08:13

Skulle nog funka fint för han, tror barar det nästan är helt omöjligt att få tag i en.. Fast kanske inte kolla med Jake

• honk

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 08:20

Helvete vad läckert.. med en sådan skulle ju alla mina problem vara lösta… hur är det med board-off-trick med en sådan, lugnt eller?.. man kanske måste ha med sig en extra kille ut som kan hjälpa en av och på med brädan när man hoppar.

Osså var den ju snygg oxå!

• sidpiraya

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 08:23

ahh det funkar automatiskt lite svårt att förklara bara, men typ så att så fort du får tryck i draken så flyger du av.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2004 vid 15:50

Rövhål!! Tråkigt namn. Jag tänker på fekalier, sånt som luktar.

• Kjello

Gäst
    19 augusti, 2010 vid 16:06
    sidpiraya;170020 wrote:
    ahh det funkar automatiskt lite svårt att förklara bara, men typ så att så fort du får tryck i draken så flyger du av.

Precis så, så inte kiten hinner blåsa sönder.
    Ha ha aktualiserade jag en gammal tråd nu ?.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Team Rövhål is back….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.