Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Team Västervik
-
Kag citerade Thomas döblin från fejjan, tror han är på plats…
-
tobhed;686150 wrote:Kag citerade Thomas döblin från fejjan, tror han är på plats…
Ok, där har vi ju rätt man att segla imorgon. Hans föda består ju av finskt bly… Ungefär som min, fat is pretty fast 😀
-
tobhed;686145 wrote:Det är som du säger Mackee, tydligen väldigt choppigt just nu då det är fel riktning
Det jag menade var att vinden är inget mot morgondagens progg
-
Herr Döblin var helt enkelt ute och cyklade, Jacques var tydligen över 50 knop några gånger idag
-
Tyvärr är jag hemma nu…. Missade superförhållanden denna gången också, surt så räven!
-
Mattias J;686167 wrote:Tyvärr är jag hemma nu…. Missade superförhållanden denna gången också, surt så räven!
Yup, instämmer!!!
-
Mattias J;686167 wrote:Tyvärr är jag hemma nu…. Missade superförhållanden denna gången också, surt så räven!
Synd. det hade ju blivit svenskt rekord med råge annars.
-
Någon som hört nått från 08 boysen
Finns chans för bra tider om dom kört med plastpåsar på ryggen och urkrokat -
Bringan hade typ 45,5 i avg trodde han, typ 49,7 i topp. Han trodde JvdH var lite snabbare men hade inte full koll. AB kom senare och åkte hem tidigare än JvdH… Han trodde Benke seglat bra…..
-
Tuff premiär var väl 15 till 21 ms Mård körde 5,5.
Jacks å bringdal verkar köra 43 44 längs stranden innan dom slingshottar, funkar om man har balans i grejorna.
Var 100 till 110 grader.
Mård 40 på 10 SEK.
42,1 avg 45,5 topp för mig ( lite sådär men ok för att vara premiär)
Logga in för att svara.