Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Team weed speed tråden
-
Team weed speed tråden
Publicerad av tobhed på 24 maj, 2011 vid 20:24Tackar Habo-filialen för dagens fina segling. Utan er hade vi fortfarande legat sist, snyggt kört pågar 🙂
hanko svarade 13 år, 2 månader sedan 17 Medlemmar · 84 Svar -
84 Svar
-
andersbq;656660 wrote:nu när vi kört KotF 2 så kanske ni glider ner ett hack!
Hmm… Det blir ju nog så, bla har ju den där DANIEL & BQ:wink: slagit till.
Men det förringar inte Habogängets insatser, jag tobhed mfl får väl skärpa till oss:grin: -
Habo filialen brukar sikta in sig på de mindre prestigefulla resultaten som timme, mile och alpha. Det var inte bra vindriktning för timme men fick något ok resultat på de andra.
Mest kul att komma ut och köra.
-
Om Paddy postar för idag 25/5 så når vi maj månads toppen för nautical och hour… samt putsar på vår alpha ledning 😛 … och detta borde ta oss till en
delad ledning med WEST… och det blåste ju knappt 😀 -
Vi på Team East trodde det var SPEED vi höll på med, så vi ska gå gippkurs nästa vecka. Dessutom ska vi försöka lära Richardsson att posta, det blir en intensiv vecka med GPS träning för honom 😀 😀
Och KLANG, jävligt go NM !!!
-
Jag har instruerat Paddy nu på morgonen, vi får se hur det går…
Alexander Ekman är också med så han borde lägga upp sina tider från den senaste veckan också -
Hur ser det ut på “gubbsidan” (tror jag är näst sist på 5×10 med Paddan)
-
Mattias J;656825 wrote:Vi på Team East trodde det var SPEED vi höll på med, så vi ska gå gippkurs nästa vecka. Dessutom ska vi försöka lära Richardsson att posta, det blir en intensiv vecka med GPS träning för honom 😀 😀
Och KLANG, jävligt go NM !!!
Hahaha… Gör allt för att vinna…
Men det är galet roligt att göra en NM, det roliga tar liksom inte slut… Habo ljung och tt har bra förrutsättningar… Ni får komma ner på nästa SV storm och putsa NM PB 😀
-
Ja så tar vi täten igen:)
Marek mfl är nu uppladdade!
Go Team! -
Vill efterlysa lite hjälp med att regga tider för resten av Juni, våra tider på vissa kategorier är ju inte direkt världsklass…
Förra månaden hade vi bra hjälp av Habo-maffian, vi behöver er hjälp även denna månad – please… Ser ut att bli vind på lördag så ta det lugnt på midsommarafton så ni kan vara ute tidigt på lördagmorgon 😉
http://gpsteamchallenge.com.au/rankings/contributors?team=88&year=2011 -
Blir Habo på lördag för min del. Dyker upp under förmiddagen skulle jag tro.
Logga in för att svara.