Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Team weed speed tråden
-
Morgonsurf i morgon! Proggen ser lyyysande ut!
Ses på vattnet kl 06.00 …:) -
Litet bidrag från Habo igår (Nm, Alpha), men det blåste inte så mycket… Kan tyvärr inte imorgon lördag pga släktträff. 🙁
-
ThomasB;660206 wrote:Litet bidrag från Habo igår (Nm, Alpha), men det blåste inte så mycket… Kan tyvärr inte imorgon lördag pga släktträff. 🙁
Nej men då får vi sticka ut ett varv nu istället 😉
-
Oj, där gick vi om team väst sista dagen i månaden – vad synd… 😉
http://gpsteamchallenge.com.au/rankings?country=14&month=06&year=2011 -
Snygt jobbat. Bra timme där av Tobbe och Uffe.
Nu väntar en ny månad…
-
Ja, bra jobbat alla. Du gjorde själv en snygg insats förra helgen Jonas
-
Efter absolut bleke i flera veckor verkar det nu äntligen som om det händer något. själv kommer jag att börja med att sikta in mig på torsdag, vem hänger på?
-
Japp, på! Knepig riktning… Skanör hamn norr..??
Eller..?? -
Jag kommer nog att välja att segla på fredag då vinden verkar bli SV till V och runt 10. Men det är ju rätt osäkert. Har inte semester så jag kan inte sticka ner på torsdag dag utan bara mot kväll och vinden verkar bli rätt knepig då.
/Jonas
-
Tror det kan bli bra på kvällen, det ska tydligen bli sydlig vind då och ganska mycket enligt vissa prognoser. Annars är det en, minst sagt, svår prognos imorgon med vind åt alla håll under dagen
-
Har tid mellan 11-15.30.. Kommer nog att testa Skanör norr hamnen.
Kanske funkar, kanske inte.. Hoppas ni hänger på!! -
Det är för kort sträcka som det är tillåtet att segla på i Skanör, vi var där förra året. Jag och Ulf kommer att vara i Klagshamn har vi bestämt oss för, häng på du också Thompa…
Klang, hur ser det ut för din del? -
Okej då…;( verkar vara bra vind mellan 10-17, sen så droppar det
Enl FRV… När drar ni ut? -
10-11, Frv har ju dragit ner prognosen nu såg jag. Skit….
Vet du nåt om Marek?
Logga in för att svara.