Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Team weed speed tråden

• swe117

Medlem
    19 augusti, 2011 vid 20:38

Grattis till Klang-kula som satte nytt PB på Alphan, 24,22 helt grymt!!! Och Thomas B var inte mycket sämre med 22,04…. vilket gav Team Weed Speed ledningen för månaden.
    Jäkla bra kört gubbar!!!

• tobhed

Medlem
    19 augusti, 2011 vid 20:51

Yeah!!!
    Bra kört gubbs

• joth

Medlem
    19 augusti, 2011 vid 21:02

Robban det som var jobbig var mycket tryck på bakfoten.

Setup:

Mastfot i mitten
    Bom strax under mitten
    Hyffsat mycket bakhandstryck

Kan visst det vara fenan. Då det var värst på uthållet i Klagan. Vänster hand fram. Man höjdar ju gärna mer utåt så det märktes mest då. Skall testa att ha bommen nån cm högre och backa mastfoten någon cm. Brädan fastnar lite och kan behöva lyftas mer. Så en fena med mycket lyft bör fungera. Har redan funderat på en Duo Weed. Men kan inte bestämma vilken. Tror en 32:a. Men tror det får bli till våren. Unifibern fungerar men lite nervös och en del spinout. Funkar på undanvind dock. Den gillar inte mycket bakfotstryck.

• thomasb

Medlem
    28 augusti, 2011 vid 16:55

Grattis till Alex som satte PB på timmen, alpha, nautisk och distance och trimmade våra resultat i Speed Challenge så det blir svårt för någon annan att ta in något! Hoppas bara att Robban satte nån nautisk mil så att vi kan gå upp i ledning idag, för jag satsade bara på timmen så min var ganska kass…

Notera att vår sammanlagda tid på timmen är mer än Sverigebästa var igår… 🙂

• klang

Medlem
    28 augusti, 2011 vid 19:35

Vilka timmar ni satte idag boys… shit… något att bita för i de andra teamen… 😛

Tyvärr är min nautisk inget att hurra för, fick inkludera en gipp… men imorgon finns det ju grymma chanser på att vi fixar till vår nauiska… måtte det bli SW….

• swe117

Medlem
    28 augusti, 2011 vid 21:57

Ni är grymma, hatten av för er alla. Habo har ju sina ljusa stunder 😉

• joth

Medlem
    29 augusti, 2011 vid 06:42

Visst blir det SW Robban. Och jag kan inte då frugan fyller år. Men skall ut imorgon eftermiddag.

• thomasb

Medlem
    29 augusti, 2011 vid 09:07

Fixade sprickan i min lilla bräda i morse så nu kan jag vara med igen… Låt oss satsa på nautisk idag! Vi behöver komma upp på 29 typ….

• klang

Medlem
    29 augusti, 2011 vid 09:20
    ThomasB;667743 wrote:
    Fixade sprickan i min lilla bräda i morse så nu kan jag vara med igen… Låt oss satsa på nautisk idag! Vi behöver komma upp på 29 typ….

Borde vara biff med dagens progg… Måtte det vara platt 😛

• tobhed

Medlem
    29 augusti, 2011 vid 10:28

Ha det skoj, själv sitter jag fast hela dagen och kvällen…

• tobhed

Medlem
    29 augusti, 2011 vid 19:42

Verkar som om Habo-maffian trivs som fisken i vattnet, idag var det några riktigt snygga resultat på både Nautiska och Alpha – gött och se! =)
    Ulf har dessutom även kört över 40 knop idag, dessvärre har jag suttit fast med massa jobb hela dagen annars hade jag ocksåhoppats på 40 knop idag… =(

men snyggt kört och en sjukt bra insats de sista dagarna, jag lyfter på hatten

• tobhed

Medlem
    1 september, 2011 vid 08:10

Vi hade en grym månad förra månaden, vi kom på totalt 6:e plats på den internationella rankingen =)
    http://gpsteamchallenge.com.au/rankings?country=0&month=08&year=2011

Tittar man på hela året Internationellt så behöver vi inte heller skämmas, en 24:e plats och nästbästa svenska team (efter east på plats 20) http://gpsteamchallenge.com.au/rankings/year

• swe117

Medlem
    1 september, 2011 vid 10:11

Ja men det var ju shyssta placeringar worldwide, så bra vi är 😉

• klang

Medlem
    1 september, 2011 vid 10:11

Tack coach, härligt med lite morötter

• andersbq

Medlem
    1 september, 2011 vid 12:23

Grymma fina farter från alla lag i augusti!!!
    http://www.gpsteamchallenge.com/rankings?country=14&month=08&year=2011

Sida 4 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Team weed speed tråden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.