• sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 13:16

Hur är det man säger? När Fan blir gammal blir han religiös?

• neven

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 13:41
  • kvabbso

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 16:16

Hur som haver.. Är det inte så med allt om man kör en bil man är nöjd med så förespråkar man ju den som det man tycker andra skulle köpa om någon står i bilköparfunderingar.

• jonaish

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 16:17

Det hela är väl mitt fel, sen cabrinha-tiden har jag sålt reklamplats i min signatur!

• kvabbso

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 16:31
    sourra;494965 wrote:
    Ja Henke,det är en fråga om ärlighet och jag tycker bara man ska vara öppen med sin anknytning. Jag menar på att det finns rätt många fler som borde ange “var de kommer ifrån” än de som gör det idag. Så här i efterhand inser jag att jag utformat frågeställningen med en 4-årings verbala förmåga. Joy…

Bra självinsickt där, och på tal om det är det en bugg eller har du tagit bort all din egen reklam nu när du startat upp en ganska bleckt genomtänkt fråga.

Men enligt mig så blir man inte temåkare om förrän du säljer pungen för ett märke.
    Du har en uppdragsgivare, Vilket kan betyda att säljaren mer eller mindre kommederar
    dig att köra ett visst märke eller sort. Det kan ju vara av olika anledningar, produkten ska visa upp sig, omdömen om produkt etc etc.

Sen har vi ju olika rabatter och visst kan man köpa till inköpspris så är det en väldig förmån, men betyder det att man skulle välja en sämmre drake???

Har inte funderat så mycket på detta och precis vaknat efter jobbat natt.
    Så det kanske bliv lite virrigt.

Men ju mindre du betalar ju mer kan du styras

Blah! orkar inte mer……

• pepa

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 17:18

Jag körde min Masthugget-banner även när jag körde för Surfers. Hur går det ihop??? OMG!

• debkausf

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 17:25

E inte hela frågeställningen är fel? Krävs det inte att en shopägare/importör frågar om man vill vara med i deras team först o främst eller blir man automatiskt teamrider om man har en länk på sin steffogubbe? Blir man teamrider för Cresent om man får rabatt på sin cykel? Det brukar väl stå på shoparnas hemsida villka som ingår i resp. team.???

• haze

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 17:34

Instämmer med debkåusf för en gång skull….

• sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 19:02

@kvabbso 495169 wrote:

Bra självinsickt där, och på tal om det är det en bugg eller har du tagit bort all din egen reklam nu när du startat upp en ganska bleckt genomtänkt fråga.

Men enligt mig så blir man inte temåkare om förrän du säljer pungen för ett märke.
    Du har en uppdragsgivare, Vilket kan betyda att säljaren mer eller mindre kommederar
    dig att köra ett visst märke eller sort. Det kan ju vara av olika anledningar, produkten ska visa upp sig, omdömen om produkt etc etc.

Sen har vi ju olika rabatter och visst kan man köpa till inköpspris så är det en väldig förmån, men betyder det att man skulle välja en sämmre drake???

Har inte funderat så mycket på detta och precis vaknat efter jobbat natt.
    Så det kanske bliv lite virrigt.

Men ju mindre du betalar ju mer kan du styras

Blah! orkar inte mer……

Var är min signatur?!

• sourra

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 19:02

Ah, där var den. Vet inte om det kan muppa sig och hålla på när man kör Steffo från mobilen.

• kasimir

Medlem
    29 augusti, 2008 vid 20:20

Vad är en signatur för nått och hur gör man en?

• pepa

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 05:20

Kollade precis in Falles kiteteam och där ser det onekligen ut som att så fort du får rabatt är du med i teamet. Stämmer det Sourra? Jag menar, 19 teamåkare! Måste vara Sveriges största kiteteam.

• samhansson

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 05:47

det är rätt 13års aktigt

• martent

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 06:37

@SamHansson 495292 wrote:

det är rätt 13års aktigt

Jag instämmer!
    Konstigt i alla brädsporter är det så viktigt om man är sponsrad eller ej!

• sourra

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 10:33

@Pepä 495291 wrote:

Kollade precis in Falles kiteteam och där ser det onekligen ut som att så fort du får rabatt är du med i teamet. Stämmer det Sourra?

Nej, där har du alla instruktörer också. Skulle man göra en liknande lista för hela landets aktörer så skulle det i många fall inte se annorlunda ut.

Det jag var ute efter var en diskussion om smygpimpande men jag formulerade posten så puckat att tråden var rätt dödfödd.

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.