-
Tekkno Sport
Hei kjære naboer!
Noen av dere i Sverige som har erfaring med Tekkno Sport sitt stasj? Er finnene, bommene og annet accesseories bra kvalitet?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tekkno Sport
Hei kjære naboer!
Noen av dere i Sverige som har erfaring med Tekkno Sport sitt stasj? Er finnene, bommene og annet accesseories bra kvalitet?
har en 45cm aluförlängare och jag märker ingen skillnad förutom färgen från min localspirit-förlängare.
men ja… det är väl inte den mest utsatta delen på utrustningen så den kanske inte är något bra exempel.
Jag har ett par Tekkno boardbags. Verkar välsydda och funkar OK…
Jag har också en boardbag av dom, väldigt schysst och välsydd tycker jag.
Jag har precis köpt en kol-bom som känns styv och hållbar. Känns dock något tyngre an konkurrenterna, men med tanke på prisskillnaden så verkar den bra.
Prisvärd, för att sammanfatta.
Om den bra återstår att se
/Fjant
Jag köpte nyss Tekkno Sports variabla hängseletampar. Har inte hunnit testa dem än, men de ser skitfina ut! och 159 spänn är inte fel…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tekkno Sport
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.