Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tekknosport äger
-
Tekknosport äger
Publicerad av andersbq på 23 april, 2008 vid 19:53Säga vad man vill om tyska webbhandlare, men va glad jag blev när jag öppnade paketet med weedfenor igår och så såg att dom hade lagt med två flaskor med Jägermeister! Dom var inte så stora, men det är ändå tanken som räknas. Mer sånt! http://www.ttproject.com/ttp/
adde svarade 16 år, 8 månader sedan 13 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Köpten en tekknosport freerace fena i förrgår och kan inte annat än att hålla med, vilken jäkla fena, fick dock ingen jäger.!;(
-
Ehh…skrev du att du var sjuk eller när du beställde. Jäger brukades väl som “läkemedel” förr i tiden.
-
Hello… Eh HOST HOST HOST, yes hello AAATJOOOOO!!!!!eh Snörvel!!! I want to order………..:wink:
//Glenn
-
Tull tull smuggelsprit…dom hittar alltid vägar in i landet. Undrar om det dyker upp nåt colombianskt brädmärke med skumkärna av packat pulver snart… 🙂
-
@Oscar 460559 wrote:
Tull tull smuggelsprit…dom hittar alltid vägar in i landet. Undrar om det dyker upp nåt colombianskt brädmärke med skumkärna av packat pulver snart… 🙂
Ehh…
Jag tror att man gjorde sådana brädor redan i slutet av 80-talet. Problemet var bara att de var vääääldigt tunga, av förklarliga skäl.
-
Haha. Tullaren var surfare och undrade varför en 90 liters (?) bräda vägde 30 kilo. Eller, det var 30 kilo pulver i den så antagligen vägde den ännu mer.
-
HAhaha.. Bilade till St:Petersburg en gång i början på 90-talet ( 92 el 93).
Vägen dit var inga problem, men när vi skulle hem igen så blev det ett längre stopp vid Finska gränsstationen. Det tyckte min slalombräda så misstänkt ut och ville röntga den. Den hade några lagningar. De trodde säkert att den var fylld med narkotika. -
@SWE 496 460628 wrote:
HAhaha.. Bilade till St:Petersburg en gång i början på 90-talet ( 92 el 93).
Vägen dit var inga problem, men när vi skulle hem igen så blev det ett längre stopp vid Finska gränsstationen. Det tyckte min slalombräda så misstänkt ut och ville röntga den. Den hade några lagningar. De trodde säkert att den var fylld med narkotika.Du har ju en hel del snö på din profilbild så man kan ju med fog misstänka något.
-
Nae, det tror jag inte. Jag är rätt säker på att jag för många år sedan läste om ett misslyckat smuggelförsök. Tror det var i Tyskland.
-
Detta kommer upp när man trycker på “shipping cost” för simmersegel.
This website contains useful price- and productinformation for private customers. Orders have to be placed with authorised dealers. No shipping to private customers.Kan man beställa därifrån ändå?
/Planing
Logga in för att svara.