Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Tekknosport säljer 310 kolbommar för under 4000kr

Taggad: 

• Tekknosport säljer 310 kolbommar för under 4000kr

Publicerad av anonym-anvandare på 3 april, 2003 vid 18:14

Äntligen!

Jag pratade idag med Surfhaus, återförsäljare som säljer tekknosports nya kolbommar i Rostock. Om man beställer från Sverige får man 20% rabatt sa en Michael Peters. Jag fick alltså ett pris på 399 Euro för 310 bommen. Bommen tillverkas i HPL fabriken. Det finns lite bilder på http://www.tekknosport.de

Hörde att bommen på denna bilden är en tekknosport, men jag tvivlar lite på det ryktet.
    http://www.windsurfteam.de/team_klaus.php

Kanske jag skall ta hem en extra ……..

Hälsningar

Sebastian

adde svarade 21 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • swe-16

Medlem
    4 april, 2003 vid 20:09

Klaus kör med FS ser det ut som
    mvh
    Per

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2003 vid 20:34

Kan vi reklamera dom hos dig sen då, Sebastian, när de har gått av?

• swe-496

Medlem
    5 april, 2003 vid 11:19

Ja det står ju till och med Fiberspar på bommen på bilden längst ner…..
    Sen har jag hört att Johan Ekstedt ska ta in dessa bommar…..

• anonym-anvandare

Medlem
    5 april, 2003 vid 17:30

Att eventuellt reklamera bommen hos mig tyvärr inte ställa upp med men när jag ändå är i Tyskland och köper min bom kan jag fortfarande tänka mig att vara lakej till någon annan köpare. Reklamera bommen gör man i så fall hos Surfhaus i Tyskland. Tycker att anonyms inlägg ovan är synnerligen onödigt då min intention med inlägget var i största välmening. Självklart gäller erbjudandet fortfarande även för dem som ser till problemen före möjligheterna.

Hälsningar

Sebastian

• adde

Medlem
    10 april, 2003 vid 14:04

Vad tar de för carbon-våg bommarna? (145-205)

/adde

• anonym-anvandare

Medlem
    10 april, 2003 vid 14:14

kolla boom and bases pricelist på http://www.tekknosport.de
    Dra sedan av 20 %

• anonym-anvandare

Medlem
    11 april, 2003 vid 18:32

Hej!
    Har du redan tagit hem din an eller finns det fortfarande chans att be dig ta med en extra?
    halsn jake

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2003 vid 15:52

Jag har redan hämtat hem min men jag tror att jag skall åka dit fler gånger i vår. Butiksföreståndaren hoppas på fler kunder från Sverige och tänker sig att till en början marknadsföra sig med 20% rabatt till svenskar. Jag har just bett om ett paketpris på en starboard carve samt ett tushingham segel. De har även andra märken.

Min email är [email=”sla@orífarm.se”]sla@orífarm.se[/email]

• adde

Medlem
    14 april, 2003 vid 06:40

Har luktat, kladdat, sovit på/med bommen (eller kanske tom riggat med den) tillräckligt mycket för att ge ett utlåtande? Liknar den HPL (de byggs ju i samma fabrik)? Hur är bak- resp. frambeslag? Styvhet?

Det är ju helt klart ett intressant alternativ…

mvh
    /adde

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Tekknosport säljer 310 kolbommar för under 4000kr

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.