Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Teneriffa i december?

• ove226

Medlem
    6 juli, 2007 vid 05:04

jag va där i december 2005. då fick jag köra 6 dagar av 14 ungefär. men veckan innan jag va där sa dom att dom kört 4.0 7 dagar i rad. gäller att ha lite flyt på kanarieholmarna tror jag.
    åk på prognos, kanske lite svårt om man är många som ska åka men annars, windguru i ett fönster och sistaminuten.nu i ett annat.

• fredrik-ygge

Medlem
    9 juli, 2007 vid 08:55

Tack för infon. Åker förmodligen dit med familjen och en annan familj. Tider spikade så jag kan tyvärr inte följa ditt råd och åka på prognos. Där en vecka och två surfdagar är nog ungefär vad det sociala trycket klarar så det ser väl idealiskt ut.

Vilka är bästa spotsen och hyrställena? Vill helst ha slalomställe. Grymt ringrostig och kass i brutala vågor. Fiskebäcksgubbar har ju kommit hem i paket från de öarna förr…

• simpa

Medlem
    24 juli, 2007 vid 11:08

Vilka spots gäller för teneriffa om man söker efter vågor men inga masthöga vågor? Kan hända att de blir teneriffa i vinter.

• ove226

Medlem
    24 juli, 2007 vid 11:26

vi va i el médano. det är som 2 vikar, i den ena blir det stora vågor och i den andra mindra vågor om ens några vågor alls.
    så det är bara att välja 🙂

• simpa

Medlem
    24 juli, 2007 vid 20:27

låter jävligt invecklat…. får googla lite efter info =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Teneriffa i december?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.